Plutselig_gravid Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Er skjelven enda spesielt siden jeg ble handlingslammet! Klarte ikke å reagere med en gang. Var i bassenget å badet. Jeg satt på kanten og min lillesøster på 19 år var i bassenget med lillegutt som nettopp har fylt 4 år. Han tok av seg armringene for han ville bade litt i babybassenget. Min søster badet på dypet og svømte med ryggen til da det skjedde. Lillegutt glemte at han ikke hadde armringer på. Det gjorde jeg også. Han hoppet ut i voksenbassenget. Fløt opp igjen. (Jeg hadde nemlig øynene på han hele tiden - HELDIGVIS) Han kavet på overflaten. Jeg synes noe var "annerledes". Trodde han lekte seg. Plutselig forsvant han under vann og kom ikke opp igjen. Først da gikk det opp for meg hva som var annerledes. Han hadde ikke armringer på!!! Så ble jeg handlingslammet i et øyeblikk. Før jeg skrek navnet på søsteren min og pekte på der lillegutt gikk under. Klarte ikke snakke og klarte ikke bevege meg. En mann som sto nærmere der lillegutt sank under skjønte plutselig hva som skjedde så han dro han opp. Lillegutt hostet og hentet pusten tilbake og begynte å grine litt. Min søster trøstet han. Jeg sto skjelven og stille å så på. Helt paralysert.... Alt gikk bra og han har ikke tatt skrekken. Han var bare under noen sek, men det føltes som en evighet!!! Jeg er så glad at jeg hadde øynene med lillegutt!!!!! HELDIGVIS!!! Samtidig er jeg sjokkert over at jeg ble handlingslammet. Det skremmer meg......!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå