Gå til innhold

Noen som husker riene når de fikk epidural?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 6 år siden jeg fødte og husker ikke så mye. Men mener å huske at jeg kjente ingenting i magen, kun nedentil. At det dirret liksom.. Etter jeg hadde fått epidural... Denne dirringen har jeg hatt i hele dag :( men om det er rier eller kynnere skal man vel kunne kjenne det i magen eller ryggen?? føler meg som førstegangs igjen med nada peiling på hva som skjer fremover :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjennte at magen strammet seg og at det ble presset sammen ifra sidene, men det var ikke vondt!!

Skrevet

Ja, husker det godt. Fikk epidural etter 14 timer og intense smerter. Hadde da bedt om det i timesvis, men måtte vente på pressriene. Ble kjørt inn på fødeavd. der det ble satt. De 20 minuttene det tok før det virket, var de lengste i mitt liv! Men for en deilig følselse da det endelig virket! Jeg kjente pressriene godt og hadde full kontroll. Epiduralen tok bare toppen av smerten og hjalp meg til både å puste bedre og jobbe sammen med kroppen for å få ungen ut. Til gjengjeld greide jeg ikke å stå eller gå på do uten hjelp etterpå, men det gjorde ingenting for det gikk jo over. Nå fikk jeg jo epidural litt sent, kun to timer før jenta var ute. Håper jeg kan få litt før denne gangen, men det kommer jo ann på åpningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...