mumitrolletermammantilmille Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Noen andre som syntes det er vondt når babyen ligger og sparker hardt helt nederst i magen? Føler at jeg har litt vondt i skjeden også, fordi hun sparker ned der. Er forresten 26 uker.
mrs happy med gutt Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Hatt samme problemet, føles nesten ut som om den er for langt nede noen ganger. Men jordmoren sier alt er greit,så da får en jo være fornøyd. En blir litt støl og rar i magen av alle bevegelsene hele tidene, får bare håpe både magen og skjeden vender seg mer til det. sender i hvert fall noen gode tanker, i håp om at det hjelper litt;)
mumitrolletermammantilmille Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2007 Takk i like måte:)
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Har det på samme måte. enkelte dager kjennes det ut som ho er nesten helt nedi lysken, og noen spark er ikke direkte smertefulle men utrolig ubehagelige når ho holder på lenge. Akkurat som jeg blir støl og øm i magen av det
yvve73 Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Jeg får vondt av de sparkene som kommer oppunder ribbena også jeg. Når hun ligger litt mer sidelengs er det greit, men både oppe og nede( helst på blæra føles det som) er det verst....Men, det er jo litt koselig også da. Er 25 uker.
mamma`n til nurk Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Ja, morro ikke sant? Kjørte på e18 i 90km når snuppa fant ut at hu skulle tuppe meg hardt i blæra.. holdt på en god stund og, så det ble litt vanskelig å konsentrere meg på å holde meg på veien.... Hu begynner å bli ganske sterk, tror jeg. Eller kanskje bare ekstremt treffsikker??
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 er også 26 uker på vei, men jeg syns ikke det gjør vondt, men litt ubehagelig når sparkene er rettet mot blæra. og når jeg ligger på siden og babyen sparker meg i siden, kjennes ut som en spiss gjenstand skal i gjennom magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå