Gå til innhold

Vonde spark

mumitrolletermammantilmille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som syntes det er vondt når babyen ligger og sparker hardt helt nederst i magen? Føler at jeg har litt vondt i skjeden også, fordi hun sparker ned der. Er forresten 26 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt samme problemet, føles nesten ut som om den er for langt nede noen ganger. Men jordmoren sier alt er greit,så da får en jo være fornøyd. En blir litt støl og rar i magen av alle bevegelsene hele tidene, får bare håpe både magen og skjeden vender seg mer til det. sender i hvert fall noen gode tanker, i håp om at det hjelper litt;)

Skrevet

Takk i like måte:)

Skrevet

Har det på samme måte. enkelte dager kjennes det ut som ho er nesten helt nedi lysken, og noen spark er ikke direkte smertefulle men utrolig ubehagelige når ho holder på lenge. Akkurat som jeg blir støl og øm i magen av det

Skrevet

Jeg får vondt av de sparkene som kommer oppunder ribbena også jeg. Når hun ligger litt mer sidelengs er det greit, men både oppe og nede( helst på blæra føles det som) er det verst....Men, det er jo litt koselig også da. Er 25 uker.

Skrevet

Ja, morro ikke sant? Kjørte på e18 i 90km når snuppa fant ut at hu skulle tuppe meg hardt i blæra.. holdt på en god stund og, så det ble litt vanskelig å konsentrere meg på å holde meg på veien.... Hu begynner å bli ganske sterk, tror jeg. Eller kanskje bare ekstremt treffsikker??

Skrevet

er også 26 uker på vei, men jeg syns ikke det gjør vondt, men litt ubehagelig når sparkene er rettet mot blæra. og når jeg ligger på siden og babyen sparker meg i siden, kjennes ut som en spiss gjenstand skal i gjennom magen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...