Gå til innhold

Si meg en ting....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når et mindre likt *nick* kommer med en tråd her på skravle som ikke faller i god jord hos dere, da blir det galt for dere og pluttselig settes hele forumet i sving for å få fram personen som ikke menneskelig, følelsesløs osv

Hvorfor er det greit for visse skravlere da å slenge med kjeften tilbake til *nicket* ?

Blir ikke det en viss dobbeltmoral da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal villig innrømme at jeg kalte neffi en drittkjærring, og jeg tror det var akkurat det hun ville oppnå med et slikt innlegg også.

Om jeg noengang legger ut et slikt innlegg om en syk person så skal dere alle få kalle meg drittkjærring også!

Noen ting sier man bare ikke! Man lager ikke en slik diskusjon når en mor sitte rå er livredd for at barnet hennes er alvorlig syk..

Skrevet

Jeg snakker ikke spes om det innlegget, men generelt.

Det er ofte slik her at man blir jo både det ene og det andre for å ha meninger som ikke er et og samme som visse her.

Jeg har lest tråder der visse skravlere har ytet sin mening om at vedkommende ikke skulle hatt barn osv.

Det er mange slike tråder her, husker f.eks bilsetedebatten, sove på magen, gi melk til barn under et år osv som slike meninger kommer fram.

Skrevet

Jeg skjønner at folk reagerer jeg Angelica. Dem reagerer fordi den meningene til neffi er provoserende og viser til en hard side ved et menneske. Jeg skal si at jeg ikke for et øyeblikk trur neffi er slik, dette er nok mest et velykket forsøk og provosere noen jeg vet hun liker.

Jeg tar meg overhode ikke nær av det hun skrev, men jeg synes det er skummelt å slenge ut slike bemerkinger når det faktisk kan være snakk om alvorlig tilstander (noe det også var).

HVIS det skulle skje noe med sønnen min vil jeg tru Neffi vil få det værst fordi hun sa det hun gjorde.

Uansett er det henne selv dette går ut over. Det er hun som får dritten og jeg går med hevet hode. Dumme seg ut klarer hun fint på egen hånd.

Skrevet

Hvis noen ha sagt at en som gir melk til et barn under et år ikke burde hatt barn så vil jeg si meg enig med deg hehe :) Det er vel kanskje å ta litt vel hardt i..

Men når noen kommer kun for å lage kvalm og i tillegg velger seg ut litt såre saker så synes jeg faktisk det er på sin plass å si ifra.

Skrevet

Ja, jeg skjønner deg og forhåpentligvis de fleste ville ha hjulpet barna sine slik.

At neffi er provoserende, absolutt. At det er hennes ønske også, helt klart.

Men generelt mener jeg da mange her blir litt gale av å diskutere ting som de selv ikke er enige i, men å klage på visse nick det kan de, men å stoppe opp å se på seg selv er ofte et problem.

Denne tråden er ikke basert pga tråden med neffi, men gjentatte tråder hvor visse her på skravle har ytet en mening som kan kalles grov.

Skrevet

Hehehe, det er en del av skravle det Angelica. Ibland er den verre en kranglesiden til og med ;o))

Skrevet

He he, ja kommer aldri til å glemme den tråden, for ei mente man kunne forårsake dødsfall hvis man gav barnet på under et år melk.

Klart noen er flinkere til å plukke ut spesielle nick i steden for å formulere et innlegg til at det ikke utpeker visse og det er trist.

Skrevet

Det er 7000 pålogget i skrivende stund, med så mange forskjellige mennesker og meninger er det helt klart at det skjer. Og det er jo ikke slik at dette ikke forekommer på andre sider som småtroll eller krangle for den saks skyld.

Det blir vel noe av det samme som irl, folk som generellt ikke gjør annet enn å slenge dritt og være spydig får vel ikke akkurat stjerne i margen i andre sammenhenger heller.

Skrevet

han var ved godt mot da jeg reiste ifra sykehuset ved 20.00 tia ikveld, men han hadde veldig vondt. Da jeg for var det egentlig ikke mer informasjon å få før etter visitten i morgen.

De er altså temmelig sikker på at det er betennelse i hjerteposen, det man vil finne ut er hvorfor han fått det ,da det kan fvære både alvorlige og mindre alvorlige anledninger til det.

Man vil også utelukke at det kan være noe annet i tilegg.

Når blodprøver er analysert, hjertespesialistene gjort sitt, ny ul og ekg er tatt og det fortsatt ikke er noe annet en betennelse i hjerteposen og han ikke blitt verre vil de sette igang med antibiotika i morgen ,ev i natt hvis crp fortsetter å stige raskt. Hvis han blir dårligere under natten kommer de at ringe meg.

Som om ikk dette er nol skal jeg på sykehuset med vesla også i morgen da hun skal sjekkes ut for lenden sin igjen. Det har nå gått de 3 mnd de gav henne, og hvis hun ikke vokst slik de ønsker starter de utredning på henne igjen.

Trur dette blir en laaaaaang natt med mye tanker og bekymringer.:o((

Men takk for støtten alle sammen, det varmer.

Skrevet

Men ofte kan det å ha en egen mening forveksles med å være spydig eller vrang.

Ja det forekommer flere steder, men jeg valgt å ta det her, som jeg kjenner til.

Skrevet

Jeg vet det har vært mye rundt deg i lang tid og jeg følger det du skriver som oftes.

En ting jeg vet er at all motgang gjør deg sterkere og det kan bare bety en ting cat. Du er en sterk person.

Tenker på deg og håper alt blir vel og bra med deg og dine til slutt=)

Skrevet

Ja, det kan jeg være enig. Men, ofte handler det om måten å ordlegge seg på også.

Er mange måter å formulere seg på, noen mindre heldige enn andre.

Er noen som virker til å ha en så "se-ned på" holdning at jeg liker å kverrulere litt, he he.

Er mye enklere i den "virkelige" verden hvor man faktisk får observert det nonverbale ved kommunikasjonen også.

Skrevet

Jepp sant nok, ikke alle som er like heldige med formuleringen.

Å kverrulere trenger ikke være en negativ ting, men for noen er det dødens alvorlig.....nesten så man føler tastaturet spretter når man leser=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...