Vickikva Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Saken er, Har ikke merket kynnere før den siste uken, der jeg må begynne å puste skikkeli fort osv. for å kunne fungere noenlunde.. Han har ligget med hodet ned i 2 mnd og idag hadde jeg smerter i bekkenet og "dovnet" plutselig vekk i hofter og underliv. Han pressa seg nedover kjente jeg og mens alt det skjedde kom de kynnerene... de kommer bare oftere og blir vondere og for en uke siden kjente ikke jeg de engang... Hva skjer? (Sambo er helt fortvilet..)
Vibe80 Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Førstegangs og ingen ekspert, men har selv kynnere nesten konstant til tider, hatt de lenge og mange av de er vonde. Har forstått det slik at en ikke er i tvil om en har rier, men er du i tvil ta tiden på de. Kynnere er uregelmessige, mens rier kommer regelmessig. Ellers har jeg hatt riving og stikkinger nederst i livmor, vissnok modningssmerter, har også opplevd mensmurringer og vondt både her og der i magen. Hadde jeg ikke lest om alle mulige former for vondt det går ann å ha når det enda er langt unna fødsel så hadde jeg nok ringt føden flere ganger den tro at noe var på gang. Har gått slik et par uker nå og trodd at kanskje, kanskje det snart er min tur, men det skjer ingenting og jeg har enda to uker igjen til termin. Vi må nok smøre oss med tolmodighet:) Om du nærmer deg tiden håper jeg jo for din del at noe er på gang:) Og er du veldig i tvil så er ikke føden og færre bekymringer lengre enn en telefonsamtale unna:)
Vickikva Skrevet 27. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2007 Får bare vente å se tenker jeg..
Vibe80 Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Lykke til! Fikk forresten vite et nytt kjærringråd på BIM-treff i dag og det var at hvis en stryker rytmisk over magen når en har sterke kynnere så kunne dette føre til at kynnerne etterhvert gikk over i rier. Sikkert bare bull som det meste andre, men jeg stryker som bare det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå