Gå til innhold

Alder spiller INGEN rolle:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest innleggene fra Cat68 og alle svarene hun har fått, må jeg si at jeg undrer meg over at flere henger seg opp i alderen til sønnen hennes og at de synes det er "fint" at hun bryr seg selv om han er 19 år. Selv er min eldste snart 13 år og jeg begynner å innse at samme hvor gammel han blir, føler jeg samme omsorg for gutten min som da han var baby. En mors kjærlighet og omsorg for sine barn kjenner ingen alder og avtar ikke med barnets økende alder.

Det er selvsagt andre utfordringer i hverdagen med større barn, men når det kommer til bekymringer rundt helse og trivsel kommer jeg nok alltid til å være like bekymret, samme om barna er 1 år eller 20 år. Vi ønsker alle det beste for barna våre og som mamma har vi det ikke godt når noe er i veien med barna våre. Nei vi får ta godt vare på tiden vi får med våre barn, det varer ikke så lenge før de vil ut i verden, og våre følelser for dem endrer seg ikke selv om de er på vei ut av redet. Ikke lett for et mammahjerte dette;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tar det som en selvfølge jeg! spiller da ingen rolle om han er 19 spør du meg. da jeg var 22 og tok mandlene hadde jeg med pappa, samme da jeg tok gastroskopi nå i våres og jeg er 29! da jeg hadde omgangssyken på torsdag/fredag ringte mamma meg sikkert 10 ganger...hehe

sånn er det å være foreldre :)

verker litt i hjerterota nå som pjokken på 20 mnd ligger med 39,2 i feber og tror ikke jeg føler noe annerledes når han blir 15-19-24-30! :)

helt enig med deg pilutta :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...