Gå til innhold

Mistet tvillingene, gravid med jente nå....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei, har skrevet inn tiligere men kanskje noen kan svare meg igjen... jeg fødte tvilling guttene mine ifjor jul i uke 24 og 25. de klarte seg ikke mer enn et par dager pga av at de var så premature. Nå venter vi ei jente og har termin på julaften , det var da jeg fødte tvilling nr. 2 ifjor. Nå er jeg spent på om hun kommer før eller etter jul? HAr hatt litt kynnere og mye stilling og føler at det nærmer seg, men betyr det at hun kommer snart. er det noen som kan se noe, når kan jeg forvente henne og blir fødselen grei?

Jeg: 29.12.84

han: 21.10.84

Setter stor pris på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun kommer omtrent til terminen. Av prinsipp ønsker jeg ikke å komme med den eksakte datoen - det kan være vanskelig å forholde seg til av mentale årsaker. +/- 4 dager fra terminen.

Fødselsforløpet vil være fint når det først kommer ordntlig igang. Du kommer til å være veldig pigg og oppegående allerede 2-3 timer etter fødselen. Sånn som situasjonen er pr. idag får jeg opp at det som kommer til å bli vanskelig for deg er når de første tegnene for fødselen kommer. Følelser som både du og kroppen din husker godt vil komme sterkt tilbake. Vil gjerne anbefale deg å gå gjennom forrige fødsels opplevelse enda noen ganger med partneren din. Bli enig med partneren din på forhånd om å få hjelp til å hold fokus på babyen din som kommer nå . Alt i alt får dere en flott fødselsopplevelse - og smertene kommer du til å takle fantastisk.

Nyt ventetiden og rug videre :-)

Skrevet

Tusen takk for et fint svar:) Da er det bare å vente litt til da:) håper jegfår hende hjem til jul men det får jo tiden vise:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...