Gå til innhold

dere hysteriske, hva synes dere om dette da? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

så en tråd om en gutt som fikk sjokomelk i barnehagen. vi var for en stund siden i åpen barnehage, hvor det var 2 familiebarnehager der også den dagen. ungene var vel fra 1-2 år. de fikk pizza til lunch. hva synes dere om det da? hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper virkelig det var grønnsaker ved siden av!!!!

Skrevet

nei, ikke grønnsaker på pizzan heller :P

Skrevet

Pizza trenger ikke være usunt da! Hvis man bruker sammalt spelt til bunnen, og har masse grønnsaker og magert kjøttpålegg på så ser ikke jeg problemet med å spise pizza til lunch...

Skrevet

Pizza behøver da ikke være usunt. Men sjokolademelk i barnehagen hadde vi protestert på.

Skrevet

pizza kan jo være sunt da, sjokomelk har ikke noe i en barnehage å gjøre synes jeg, men kakao rundt bålet når det er kaldt når de er på tur synes jeg er greit :-)

Skrevet

vet ikke hva bunnen var laget av, men det var kun kjøttdeig og ost på. fikk smake selv:)

Skrevet

Snuppa får ofte med pizza i barnehagen hun, med kyllingkjøttdeig, hakkede tomater, løk, hvitløk og urter. Ser ikke helt hva som skulel være usunt bortsett fra kanskje osten :) men ost får hun på brødskiven også ;)

Skrevet

Stor forskjell på sjokolade og pizza da så jeg hadde ikke blitt hysterisk av at sønnen min spiste en bit pizza:)

Skrevet

som skrevet over her, var det bare kjøttdeig og ost på. klart pizza kan være sunt:)

Skrevet

"dere hysteriske"...hysterisk...dib-kjerringers favorittord!

Over til såørsmålet; åizza trenger ikke være usunt, sjokomelk ER. En tass på ett år har ihvertfall ikke BEHOV for 250ml sjokomelk på ei flaske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...