Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Noen med erfaring? Hvilket sjal er best for meg med problem-rygg?
Karija Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Jeg har ikke erfaring med problemrygg, men litt med sjal. Jeg tror ikke det spiller noen særlig rolle hvilket sjal du bruker. Velg deg et sjal ut fra barnets alder (elastisk hvis nyfødt), lommebok og smak! Lotusbarn.no har mange fine sjal, - hva med et Storcheviege eller Girasol? De er ikke av de dyreste. Flere linker til nettbutikker samt galleri med ulike sjalmerker finnes på tettinntil.no.
Karija Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 På tettinntil.no er det forresten mulig å kjøpe brukte sjal.
selma07 og engel Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Jeg har problem-rygg, og har brukt elastisk bæresjal. FANTASTISK!!!! Brukte det helt fra Selma var nyfødt og bruker det av og til enda. Har også kjøpt en mei-tai som jeg bruker endel nå. Men eleastisk sjal er best når de er små!!! Ingen ryggvondter eller noe, og Selma storkoser seg idet!! Selma er nå snart 10 mnd!! Anbefales!!!
anni654 Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Som en annen sier, ser på tettinntil.no. Der finner du brukte sjal, og linker til nettbutikker. med et eldre barn er nok et vevd sjal å anbefale. Da er det bare å ta en som du liker utseende på. Litt forskjellig er de no i stoffet også , men det er ikke så stor forskjell i bærekomfort. Kos deg.... det er herlig å bære i sjal
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Jeg plagdes også med vond rygg under og etter svangerskapet. Min erfaring var at d var vond å bære i babybjørn, men godt med elastisk sjal. gutten vår er 9 mnd nå og begynner vel å vokse ut av sjalet nå, men bruker d fortsatt litt. veldig fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå