sommerbarn_juli08 Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Er nå gravid uten at det var helt planlagt! Sluttet med pillen i september pga bivirkninger, hadde normal mens i oktober og ventet mensen i november, men ingenting skjedde..... Fikk mine mistanker, tok digital test 23.11 og den lyste "gravid" mot meg! Etter å ha brukt terminkalkulator viser det seg at jeg nå er 5+3 og har termin 28. juli! Hadde en SA i uke 8 for 5 år siden (tidligere forhold) og ble ikke gravid på nytt så lenge det forholdet varte. Min nåværende samboer har heller ikke barn fra tidligere forhold og vi hadde regnet med at vi ikke kunne få barn! Men det var visst full klaff mellom oss :-) Er det andre her som venter sin første i en alder av 40 år?
Mauritius:) Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Hei! Er ikke 40 enda hehe! Jeg vil bare gratulerer deg og ønsker deg velkommen;) Det er en spennende tid som venter, så gled deg;)
SImonmamma Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Masse gratulerer! Jeg er 41 og fyller 42 før termindato 4.aug. Jeg er også førstegangsfødende. Er blitt gravid ned hjelp av ivf og donor.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Hei så kjekt da. Håper du får et fint svangerskap og en fin fødselsopplevelse. Selv er jeg 38 år og nå går jeg og venter på å bli mamma for 3 gang.Har en stor jente på 18 og en liten gutt som blir 1 år i dag,så gleden er stor over å få nok en liten baby til,men tror nok at det blir stopp etter denne. Hvor i landet bor du?Jeg bor i Stavanger. Ha en fin dag
sommerbarn_juli08 Skrevet 28. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2007 Bor nok langt unna Stavanger..... i Narvik :-) Må ha ekstra oppfølging under svangerskapet pga. arvelige familiære forhold. Har ny fastlege, og skal dit til uken for første gang (6+3) Denne gangen merker jeg på kroppen at det er noe som skjer, det gjorde jeg ikke sist. Skulle da til legen for første gangs kontroll i uke 8, men da endte det i en SA et par dager før legebesøket!
Gjest Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Ville bare si Gratulerer!!! Så bra at dere venter barn. Gled dere masse for det er det største i verden:)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Det er nettopp det med meg også,jeg hadde en SA før jeg fikk gullgutten min og så ble jeg gravid fort etter,men jeg følte ikke på kroppen at jeg var gravid,det gjør jeg ikke nå heller,så jeg er veldig redd og engstelig. Er litt kvalm,men ikke overveldene mye,men nok til at jeg mister matlysten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå