erika06 Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Lurer bare hvordan noen kan mene at ull skal brukes både vinter og sommer? Ull kjøler ned når det er varmt og motsatt når det er kaldt. Men hvorfor lages ingen sommerklær i ull da? Blir selv glovarm om jeg går i ull inne, så jeg har vanskelig for å skjønne at dette kan stemme. Håper noen svarer, da jeg har undret over dette mange ganger!!!
___ Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Jeg er glad i ull, men ingen ekspert. Bruker ikke så ofte ull om sommeren, men det jeg har merket selv er at tynnt ullundertøy er veldig luftig når det ikke dekkes til av tettere materialer. Det er også deikig at det ikke blir så vått og dermed kaldt hvis man svetter en del. Uansett liker jeg ull best når det er litt kjølig og spessielt når jeg er i vekslende aktivitet. Da fungerer det kjempebra.
Gjest Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Enig med deg, HI. Syns ull er supert når vi er i aktivitet ute, og når det er skikkelig kaldt, men om sommeren syns jeg det er overflødig med ull. Blir vi bløte, så bytter vi t-skjorte (i bomull) i stedet
Super-Langbein Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Ullforkjemper er lyder som en herlig patriot-tittel
Innihampen Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Jeg kjenner noen som var i syden med en liten 4 mnd gml baby, han gråt og virket utilpass med bomullsklær,med en gang de tok på ullbody var han blid som solen..så jeg vet ikke jeg. kan jo ha vært tilfeldig,men foreldrene var overbevist om at det val ullklærne som gjorde susen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå