♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Noen som vet om dette finnes? Virker som alle som er bakovervendte er uten isofix?
Gjest Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Britax fix-way (går opp til 18 eller 25kg er ikke sikker - se på britax sine sider) og Acta graco duologic(opp til 18kg) vet jeg om.
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 27. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2007 Kommer ikke inn på britax sine sider jeg?
Zummi Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Vi har Acta Graco Duologic (kan forøvrig brukes fra nyfødt til 18 kg og ikke bare fra 9 kg) og signerer på at det er ikke all verdens utvalg for dem som vil ha bakovervendt med isofix. Men er fornøyd med den vi har da, men må ha passasjersetet foran litt lengre fram enn normalt for å få plass (men går bra å sitte i det da)
Gjest Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 http://www.britax.no/ Fungerer for meg - klikk på det norske flagget så kommer det opp ordet britax http://www.britax.no/meny1Frame-1n.html Jeg får ikke til å klikke på selve stolen, men katalogen for 2007 fungerer. Vi har forøvrig også Acta graco duologic og er så langt fornøyd. Barnet er bare 7mnd da, men han på 3år og 18kg fikk også plass i setet i butikken iallefall. Tar endel plass, men det tipper jeg at fix-way også gjør.
Gjest Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Kom forresten på en ting til. Acta graco duologic kan brukes både med isofix og vanlige belter, hvilket er en fordel hvis man skal bruke setet av og til i en annen bil. Det tror jeg ikke går med Britax fix-way(synes å huske at vi så på dette i butikken og at det var en av grunnene til at det ikke ble valgt - men ikke ta dette for 100% sikkert - om britax setet). Minuset er selvsagt prisen da, vi fikk setet for 3490kr lå på 3990kr ordinær pris.
Gjest Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Det er et som heter BimboFix også. Det har kommet bra ut i tester, og kan settes begge veier. Har sett det på Mekk butikkene (blanding mellom Clas Ohlson og Biltema) og på Reflex babybutikken i Bergen. Men det er desverre ikke så stort utvalg i bakovervendte iso fix seter i klasse 2. Håper det kommer - for det er jo genialt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå