Min *lille* prins*er stor* Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 var og henta elstemann i bhg i dag, og snakka med ei dame, hun bynte etterhvert å spørre hvordan det sto til med prinsen min, alder og utvikling med tanke på hvor tilig han kom til (26+5) måtte tenke lenge på hva jeg skulle svare.... hen har jo utviklet seg perfekt gjennom mors øyne!!!! akkurat passe stor og akkurat passe flink:) hender faktisk jeg glemmer den lille tynne kroppen som lå så lunt pakket inn i kuvøsen sin for snart 10 mnd. siden, og all usikkerheten når jeg kom hjem, var og kløyp han i foten hvert kvarter når han sov, bare for å sjekke... flere som glemmer seg litt bort av og til?
mamma-til-2 Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Kjenner meg igjen der ja:o) Gutten min ble født i uke 25+2 for snart 10 mnd siden og det har ikke vært noe spesielt med ham siden vi kom hjem så jeg tenker ikke på det i det daglige at han faktisk kom så tidlig. Han utvikler seg helt som han skal etter termindato og jeg ser framgang hele tiden. Det er så kjekt å se at det har gått så bra med ham til tross for hans tøffe start på livet. Nå får vi bare håpe at det fortsetter sånn og at det ikke dukker opp noe senere...)
Caker*fikk to babyer 21.06.06* Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 *rekker hånda i været* Ja, jeg gjør det - nesten hver dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå