Gå til innhold

trenger noen støttende ord i natten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare lufte meg litt...

Fikk ikke sove i kveld, så satt bare og tittet på sambos mobil, der viste det seg at han hadde prøvd å skjule for meg at han tekstet med eksen sin i HELE går kveld....... mens jeg var hjemme hos mine foreldre pga. operasjon..

huff.. klarer ikke stole på han mer....

noen som har noen råd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, vet ikke hva jeg skal si til deg, men forstår at du har det vondt. Om man er gravid eller ikke er det så illojalt av han og det sårer. Vet ærlig talt ikke hva du skal gjøre, du er sårbar og dette er det siste du trenger. Kjenner ikke samboer eller bakgrunn for teksting men vil at du skal vite at det gjorde virkelig vondt å lese innlegget dit.....Håper det ordner seg for dere og at han har en meget god grunn for tekstingen !!!

Skrevet

Kommer jo an på hva de har skrevet?

Skrevet

aner ikke hva de har skrevet om =( Eneste jeg vet er at hun betydde JÆVLIG mye for han!!!! Så bare på loggen på mobilen at de hadde teksta VELDIG mye..

Vi som hadde det såååå koselig ikveld, kjøpt oss vogn og greier.. nå er ALT ødelagt..

Hele tillitten min til han..... må bare tilføye at dette heller ikke er første gang!!!!! Er så knust :(

Skrevet

har du hørt om empati ? Hadde vedkommende følt at alt var ok hadde hun vel ikke luftet sin frustrasjon og kanskje smerte her inne ? Noen ganger hjelper det å sette seg inne i andres situasjon.....

Skrevet

?????

Skrevet

Huff. Hva sier han? Har du tatt det opp med han?

Vet ikke helt hva jeg skal si....må være vondt

Klem fra HI nr (som har empati)

Skrevet

Du må snakke ut med samboeren din. Er du riktig heldig har han en enkel og grei forklaring på tekstingen. Du må bruke magefølelsen på svaret han gir deg. Er han virkelig oppriktig og har en logisk forklaring vil du kjenne deg fortrolig med det han sier. Uansett burde man vise respekt i et forhold og heller si ifra hvis man f.eks har kontakt med en eks slik at ting ikke skjer bak ryggen på hverandre. Ofte blir utfallet mye verre når ting skjules. Det oppfattes som svik og er det jo også selv om det ikke alltid er ment slik.

Skrevet

Var bare et motsvar til hun som skrev Anonym: spørs vel hva de snakket om. Svaret var ikke kritikk til deg Butterfly !

Skrevet

Vet ikke jeg.. Han snakker hele tiden om at vi skal være åpne mot hverandre osv.. Og jeg er jo det, skjuler ikke EN ting for han!!!

viser han alle regninger jeg har, så han skal kunne se hva jeg har brukt penger på, viser han alle meldinger jeg skulle få, og sletter aldri noe..

akkuratt nå er magefølelsen min : KYNNERE!!!! merker jeg er stresset og såret.. han sover så får ikke tatt d opp med han før i morgen,......

Skrevet

siste man trenger i den tilstand man er i nå... :(

Tillit er alfa omega i et forhold og, regner med at du forsøker å snakke med han om det.

Høres ut som om han bør ta et valg vedr hvem han bør fortsette å holde kontakten med videre.. om det fører til problemer i ens nårværende forhold at man har kontakt med fortidens flørter , bør det begrenses til det høyst nødvendige ( feks om det er barn i bildet med en x-) og ikke opprettholdes som underholdning..

Har opplevd lignende tidligere i ett annet forhold, gjorde innmari vondt og endte dårlig.

Jeg trives bedre alene og koser meg med ungene , enn i et dårligt forhold uten tillitt . Men er det håp for å komme forbi problemene og klare seg videre, så er det alltid verdt minst et forsøk ! Søk parsamtale, familieterapi.

Lykke til *

Skrevet

skjønte det =)

Skrevet

Vanskelig å sette seg inn i hva du skal gjøre, kanskje det er bra han sover så du får mulighet til å sove på det. Føler med deg og dette er noe man ikke unner noen. Kanskje alt bare har en enkel forklaring og fordi han skjulte det for deg fikk du unødvendig vondt. Jeg hadde fått et kjempe stikk i magen hadde jeg sett noen lignende på mobilen til min samboer og smerten hadde blitt værende helt til jeg hadde fått en forklaring. Ønsker deg lykke til og håper du får et ærlig og oppriktig svar fra samboeren din. Prøver han å gi deg dårlig samvittighet, hisser seg raskt opp og får deg til føle deg "dum" fordi du spør han ut....skal du være klar over at han har gått langt over streken og at det er bevis nok på at hans lojalitet ikke ligger hos det. Vet hva jeg snakker om.

Hilsen

Søvnløs gravid

Skrevet

Det jeg lurer mest på er jo, hvis han IKKE hadde hatt noe å skjule, HVORFOR sletter han da alle meldingene ??? jeg så bare på loggen over sendte mld at de hadde tekstet så mye at han i tillegg måtte fylle opp kontantkortet....

Skrevet

Jeg er helt enig med Søvnløs Gravid ! Tenker masse på deg og håper virkelig det ordner seg for deg. Er full av hormoner så her fikk jeg ordentlig reaksjon når jeg leste innlegget ditt, Butterfly

Skrevet

Lurer på om jeg hadde vekket han jeg .... er ikke verdens mest tolmodige person , og jeg hadde trengt å få svar ...

Er det en god forklaring på det hele så sover dere bedre etterpå begge to ;)

Skrevet

Søvnløs gravid og thessa:

Tusen takk for støttende ord! Deilig å høre..

Tror ikke d blir mye søvn i natt nei, men...

Skrevet

Har ingen svar til deg, men vil bare si at jeg forstår at du lurer på HVORFOR !!

Søvnløs gravid

Skrevet

jeg ligger ved sden av han i senga, prøver å være litt "høylytt" så kanskje han våkner... ;p

Skrevet

For å si det sånn....det er lett å anbefale at man skal sove på ting, men hadde jeg oppdaget det samme her hjemme ville jeg nok ha vekt opp samboeren min :-) Jeg er verken tålmodig eller lugn når det handler om et så sårt og ubehagelig tema som dette virkelig er. Det viktigste her må være at han gir deg et ordentlig svar slik at du ikke føler deg utrygg og har unødvendig vondt.

Skrevet

Har du fått snakket med mannen din nå?

Skrevet

Hei Butterfly

Jeg lurer også fælt på om du har snakket med mannen din ? Håper virkelig at du har det bra.

Skrevet

Ja, vi har snakket sammen.. Han gav meg en "forklaring" som jeg godtok.. men vet ikke om jeg stoler på det..

Han har hatt en fryktelig dårlig dag i dag da, kanskje dårlig samvittighet? ikke vet jeg..

Men vi holder sammen =) Takk for all støtte jeg fikk i går, det hjalp virkelig :)

Skrevet

godt å høre :) det beste er self å finne utav det sammen ! Nå vet han iallefall at du ikke setter særlig pris på masse mld utesendelser mellom han og xen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...