Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Noen som veit om jeg må vente etter at jeg skulle hatt mensen, eller kan jeg ta en nå? Skal ikke ha mensen før om litt over en uke.. Men vil så gjerne ta den nå..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Ikke vits i å ta den nå. Tror clearblue er tidligst 3 dager før forventet mens, men mest nøyaktig resultatet er dagen for forventet mens. Og husk at hvis du tar det tidlig så må du ta med morgenurin. Ja, det er leeenge å vente men bedre med nøyaktig resultat da
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Ja det blir det, men jeg får bare vente Takk for svaret..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå