Gå til innhold

Neffi, det var betennelse i hjertposen.......:o((

Anbefalte innlegg

Skrevet

og sønnen min er innlagt. Dette er både alvorlig og fryktelig smertsomt.

Trur du skal pugge litt ekstra jeg, innan du slenger ut diagnoser på "late" ungdommer som vil ha noen med seg til legen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er så typisk neffi, oppmerksomhetssyk, bedriten liten dritt uten skrupler. Grr...

God bedring til sønnen din, godt dem fant ut hva det var så raskt.

Skrevet

tenkte det samme når jeg leste innlegget ditt. Noen bare spyr ut galle uten å ha noe belegg for det de øser ut av seg. Håper inderlig det går bra med "den late" gutten din:)

..og jeg vet at mammaen min ville ha gjort det samme for meg..

Skrevet

Off,hørtes ikke godt ut ... God bedring til sønnen din Cat.

Skrevet

Hei Cat68! Har skrevet til deg på krangle, Håper det hjelper litt på=) Har skrevet under "ditt" innlegg.

Skrevet

Joda jeg leste det , takk cherry coke. :o)

Engstelig er jeg enda lell, innan de fått alle svar og vi vet hva som skjer videre. Men han er i gode hender nå og de ringer meg om han blir dårligere.

Skrevet

Forstår godt at du er engstelig. Det er jo sønnen din! Han er i de allerr beste hender nå og det går helt sikkert kjempebra=) Tenker på dere, og krysser fingrene for at alt skal gå bra!!

Skrevet

Oi, såpass, ja! Betennelse i hjerteposen er en alvorlig diagnose, ja.

Jeg håper virkelig at det går bra med sønnen din, og at du klarer å heve deg over neffis surmagede oppstøt. Jeg for min del ble så sint på henne at hun skal være innmari glad for at jeg ikke fysisk fikk tak i henne.

Vær stolt av deg selv og hva du gjorde for sønnen din, du! Jeg synes du gjorde det eneste riktige - en sønn er vel en sønn, samme hvilken alder han har!

Skrevet

Bare gi faen i den bedritne f-kjærringa der!

Masse god bedring til gutten din :) det går nok fint skal du se, godt de tok han alvorlig da..

P.s vi var med pappa på hvert eneste legebesøk når han var syk, voksne mannen på over 40 år :)

Skrevet

Heter ikke neffi, men vil bare si at jeg tenker på dere!!

Dette skal gå bra,veit du =o)

Ønske han god bedring fra meg, og så sender jeg en ekstra stor og god klem til deg!

Skrevet

Takk det skal jeg gjøre ;o)) Og den klemmen var god :o))

Skrevet

God bedring til sønnen din!!

Høres helt grusomt vondt ut!!

Masse klemmer fra

Skrevet

En god kammerat av meg hadde det for noen år siden , og han ble helt frisk igjen. Han var snaut 30 da.

Legevakten ba han først dra hjem og spise bananer...men etterhvert sendte foreldrene bud på sykebil...

Det var alvorlig , men gikk bra !!! Det gjør det for din gutt også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...