Smæchs!!! Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Litt utom tema, men jeg har ei jente på 1,5 år som har hatt ørebetennelse i laaang tid nå. Det vil si 1 mnd. Var til legevKT ikveld da hun plutselig fikk høy feber, men de vil jo ikke gjøre noe. Sier det er en virusinf, så det stemmer kanskje det. Men allikevel. Har vært av å på barnehagen i 1 måned nå. Noen med erfaring innenfor område? Selv er jeg 14 uker på vei og sjabbi form, men det betyr lite når gullet har det så tungt:(
Ronja R. Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Stakkars dere begge!! Jeg bruker en homeopatisk medisin mot de fleste typer infektioner som resulterer i hevelser og feber tilstander. Veldig effektiv mot ørebet! Den heter Belladonna og fåes kjøpt eller bestillt på de fleste vanlige apotek. Apotek1 i Majorstuekrysset er spesiellt bra på H-med. Det aller beste er hvis du går til en homeopat, for H-med skall egentlig tillpasses den enkelte. Homeopater har minst 5 års utd. og er veldig flinke! Anbefaler virkelig det! Når det er sagt så kan jeg si hva jeg gir sønnen vår: Den jeg bruker til så små barn heter Belladonna D200. Det er små, små sukkerpiller som jeg løser op i et par spiseskjeer vann og gir barnet. 3 st annen hver time de to første dagene og deretter 3 st tre ganger daglig tils betennelsen er over. Medisinen skall tas en minst en halv time før eller etter mat, tannpuss, menthol, te o.l. Jeg har selv brukt forskjellig H-med. siden gutten min var 4 måneder gammel, han var dypt plaget av tenner, og synes det fungerer over forventninger og uten bi-virkninger! Belladonnaen har reddet meg fra ørebet. to ganger i fjor:) ( Selv bruker jeg D30..) ok, lykke til og god bedring!
Puselure Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Jeg har også hørt at homeopat medisin skal fungere veldig bra på barn. Verd et forsøk ihvertfall. Det er ikke bivirkninger på denne typen medisin:)
Smæchs!!! Skrevet 28. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2007 Flott! Tusen tusen takk for svar. Det skal jeg jammen prøve:) Må jo bli frisk til jul:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå