Gå til innhold

Hva slags julegardiner har dere i stua til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å bytte ut gardinene i stua egentlig.. De vi vanligvis har er hvite.. Men jeg kjøpte noen rød panel gardiner idag.. Og tenker nå at det ikke kommer til å bli noe fint pga fargen på veggen. Den heter bast, og vil tro den vil se veldig rosa ut ved siden av.. Kanskje jeg bare skal kjøpe noen andre hvite gardiner? Hmm.. Veldig vanskelig med gardiner syns jeg...:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke egne julegardiner. Ser ikke behovet for det. Vasker og stryker de vi har til vanlig.

Skrevet

I jula har jeg nøyaktig de samme gardinene i stua som ellers i vinterhalvåret. :-) Det holder lenge å skifte gardiner to ganger i året, synes jeg.

Skrevet

Skifter ikke gardiner jeg heller... Henger opp røde og gullfarga juletrekuler på gardinstanga i stedet :)

Skrevet

hva med hvite panelgardiner innerst mot vinduet/ytterst mot veggen og de røde utenpå der sentrert litt mer mot midten av vinduet??

Da vil ikke de røde gardinene henge mot veggen...

Skrevet

Herregud så dårlig jeg er til å forklare!!!He he...

Skrevet

Men de gardinene jeg har til vanlig er tynne, hvite litt gjennomsiktig på en måte.. Så er litt sommerlig kanskje? Kanskje jeg heller skal se etetr noen litt tjukkere, men fortsatt nøytrale i fargen?

Skrevet

Nei, her har vi hvita gardiner meg glassperler som holder dem til sides.

Bytter ut glassperlene med et rødt bånd kanskje, men ikke noe mere en det.

Skrevet

Har akkurat malt stua i Lys Toscana og lagt parkett på stue gulvet.så jeg skal kjøpe di julegardiene di har på Kid. Di røde til 49... Så da blir det julegardiner til 200 kr..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...