Gå til innhold

Pergo og bekkenløsning?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bekkenløsningssmærtor med PERGO?!

Hej !

 

 

Hade bekkenløsning fra uke 30 med nr 1 . Med nummer två kænnde jag av bekkenet så fort jag blev gravid. Da bare som en punkt (mer som någon høll ett finger over symfysen). Dette blev værre og værre og var delvis og helt sykemeld i graviditeten. Ble bra eller i vart fall nesten symtomefri efter fødseln.

Prøver nå bli gravid og går på Pergo , og har alltså det jag vill kalle bekkenløsning med smærtor i symfysen. Noen med liknande erfarenhet ? Helt ærligt vurdererer jag og ombestæmme meg ang. barn nummer tre .

Kan tillegge att grav. test på lørdag var negativ ,tatt samme dag som IKM.

 

Tack før svar !

 

 

 

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...