Gå til innhold

Oppdatering ang sønnen min for de som fulgt med.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser ut til at det er betennelse i hjerteposen. Det ble tatt EKG, puls, blodtrykk, røntgen, blodprøver, crp og ul. EKG viste forstyrrelser i hjertet, pluss at pulsen var veldig høy, Crp var også høy og talte for en betennelse i kroppen. Utifra beskrivelsen av smertene , EKG, puls og crp, mener legene det er betennelse i hjertet. Dt ble tatt flere blodprøver og det kommer hjertespesialister og sjekker ham i morgen. Så vi får vel vite mer da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal krysse fingrene for dere - at det går bra.. Ikke noe kjekt når noe sånn skjer med barna våre.. Uansett alder..

Skrevet

åh, så godt han er i trygge hender nå da. alt ordner seg, skal du se :)

god klem :)

Skrevet

uff da:( det høres alvorlig ut!

håper alt går bra med han! krysser fingrene for dere!!

Skrevet

Uff,håper det går bra med han og dere alle.

Masse lykke til og god bedring:)

Skrevet

Masse lykke til til dere Cat....

ikke gøy når barna våres blir syk (uansett alder!)....

klem klemm

Skrevet

Takk skal dere ha alle som tenker på oss. Dytter denne siden jeg ser det er flere som spør hvordan det gikk. Venter på flere svar fra legen nå. Det får jeg vel når de er ferdige med visitten.

Skrevet

Uff, det der hørtes ikke noe særlig ut! Godt han får god hjelp nå da.

Sender masse lykkeønskninger til sønnen din og deg, og håper han snart er frisk og rask igjen.

Skrevet

Lykke til til deg og familien din. En oppmuntring er at det ikke er uvanlig med hj.rytmeforst og høy puls ved infeksjon i kroppen, det trenger ikke være bet i hjerteposen. Får håpe det beste for sønnen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...