Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Julaften 2007 skal det dukke opp en drøss med blå kryss, doble rosa streker og "gravid" på displayet, whatever your choice. Det blir noe å legge i julesokken til mannen det ;D
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 27. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2007 Jeg nei, fikk tanta i går, så neste teste-dag er julaften. Derfor jeg ønsker blå kryss. Får jeg pos test julaften skal den sannelig henges på juletreet. Hehe
Svensk Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Lurer på hur lång tid det tar innen julepynten oppdages av eventuelle gæster ? Lycke till ! Hoppas på helt speciellt julepynt "ler"
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 27. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2007 Hehehe..jeg jobber julen så mannen blir alene hjemme med treet.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 27. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2007 Pm til deg også. Sov godt!
2 fine små Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Slenger litt spirestoev til dere, saa det blir en ordentlig hoooooooooolyyyyyyyyyyyyyyyy niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight paa dere! @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ Jeg puttet tre (for ordens skyld...) postitive CB tester - en digital og to vanlige, hehe.... - i en bukett med 20 roser paa farsdagen, det var ogsaa ganske stas.... Lykke til paa julaften!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå