Gå til innhold

KLØR!!!!! i skrittet altså...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen med tips? holder på å bli tussete...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke har soppkrem,så kan jo en iskald klut være lindrene og godt! :) Misunner deg ikke...

Skrevet

skal prøve det.. men vet ikke hva der er! sopp tror du? kan jo hende, er sikkert det. aldri hatte det før, noen som har peil på symptomer? annet en kløe?

Skrevet

Utfloden blir klumpete og hvit! Det er vel det og kløe jeg husker som symptomer.. Klør så det er helt vilt! Husker jeg klødde meg til blods en gang... Huff! Misunner deg ikke..

Skrevet

Hei! :)

Skjønner godt at du holder på å bli gal, ja! :) Kløing er som oftes enten eksem eller sopp, hvor sopp er den vanligste årsaken.

Du kan prøve Canestene, det er en stikkpille og en salve mot sopp. Det kjøpes reseptfripp på apoteket. Eller så er det viktig å ikke vaske seg for ofte og bruke spesialsepe. En kan vaske seg med yogurt naturell også.

Hvis det ikke gir seg etter behandling med canestene, så må du ringe til legen. Jeg hadde nettopp den soppinfeksjonen, og måtte ta den hestekuren for å bli kvitt det! :) Helt sinnsykt irriterende å klø der nede!

Lykke til! :)

Skrevet

Prøv canesten du.

Men hvis du kjøper kombipakke med vaginal tablett må du ikke bruke den "staven" som medfølger, bruk bare fingeren!!!!!!

Fødsler har startet grunnet bruk av den... Men de sier at med finger er det helt trygt.. Men ring lege/jordmor du for å høre om det er greit så jeg ikke får skylda hvis noe skjer...... Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...