Gå til innhold

trenger noen gode råd ang soving og barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår har aldri vært veldig flink til å sove, men vi hadde endelig fått henne til å sove i egen seng nesten hele natten! Men på tirsdag fikk jeg et forferdelig gallestensanfall og ble lagt inn på sykehuset, ble operert og kom hjem på fredag. Nå vil hun absolutt ikke sove i sin egen seng eller alene...virker som om hun er livredd for at mamma skal bli borte igjen! Prøvde å forklare henne at mamma hadde au i magen mens jeg var på sykehuset, men at jeg kom hjem når det ikke var au mer. Så når jeg kom hjem s var det greit for mamma hadde ikke au mer. Hun er bare 2 år så sikkert ikke så greit for henne å skjønne det, men hvordan forklare henne så hun forstår at jeg ikke forsvinner igjen selv om hun sover.

Samme ble det med barnehagen, jeg ble lagt inn mens hun var i barnehagen ergo var det ikke jeg som hentet henne likevel den dagen og jeg var heller ikke hjemme når hun kom dit. Har sliti i 2 mnd for at det skal gå greit for henne å være i barnehagen. Håper vi ikke er tilbake på sctrach her også. Fikk ikke besøkt med den dagen, for jeg var rimelig neddopa da så hun så meg ikke hele den dagen. Men de andre dagene så hun meg.

Er det noen som har noen råd til meg om hvordan jeg kan få retta opp igjen "skaden" som har skjedd??

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...