Gå til innhold

Sexlyst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt siden jeg ble gravid har bare sexlysten hoppet opp i taket.

Synes også sex er blitt mye bedre etter jeg ble gravid, siden jeg er mer følsom nå.

Er jeg kjempe unormal ved å ha det slik, eller har andre opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

For meg har lysten svingt veldig; fra vil-ha-det-hele-tiden til ikke-rør-meg! Stakkars mannen, han prøver å henge så godt han kan i disse ustabile tider. Men hadde generelt mer lyst tidlig i svangerskapet, nå (i uke 34) begynner det å bli litt tungt. Både for meg og mannen...hihi! Syns bare du skal nyte at sexbehovet er litt heftig for tida, du er absolutt ikke unormal=)

Skrevet

Godt å høre,trodde det bare var meg som var sånn....;-))

Var sånn sist jeg var gravid også,så du er langt fra unormal;-))

Skrevet

hehe....i starten av svangerskapet var sexlivet på bunn...orket ikke og ville ikke:) men nå derimot...hehe..kunne hatt sex hele tiden:)

sambo påstår han får gnagsår på ***** !haha... sånn satt litt på spissen:)

Skrevet

Med mine to første var sexlysten null i begynnelsen men denne gangen har eg vært nymfoman deluxe.Mannen min tror det er fordi eg er blitt 30 for da skal visst mange damer bli kåte.Vi får no se korleis det blir etter fødselen..kanskje han er heldig.

Skrevet

kan jeg bare få spørre om når sånn ca det var at ting forandret seg for dere??? har en mann som syntes dette er veeeldig kjedelig..hehe..sexen er nok ikke-eksisterende for tiden...har ingen sexlyst overhodet...har kun lyst til å ligge i armene hans å sove...men tingene sine og hendern sine har han lært å holde for seg selv....takler det ikke i det heele tatt.. har en følelse av at han nå ser for seg et halvt å ruten sex overhodet.. :-S

er også litt redd for at noe skal kunne skje galt om man har sex..hva om jeg starter å blø?? hva om noe skjer som ikek skulle skjedd?? hvordan kan man overleve troen på at man har drept ungen sin...

jada jada vet at all forskning og alle med vett sier at det er trygt og bla bla bla...men hva om???hva om noe er galt med meg som gjør at det kan være skadelig??

(Levde i over ett år i et smertehelvette pga en spiral som aldri skulle blitt plassert inn. fastlegen nektet å ta den ut, og brukte laaang tid på å finne en måte å få en annen lege slik at han tok den ut..var derfor i utgangspunktet livredd for å ikke kunne bli gravid.. er overbevist om at noe var alvorlig galt,men ble gravid og kunne ikke vært mer glad...)

men hva om noe egentlig er galt..om at....huff...nei...vet ikke...

Skrevet

Skjønner tanken, har også tenkt litt slik itilfelle morkaken skulle ligge feil, for i den forbindelse, så har jeg hørt at det er farlig å ha sex pga da får ikke ungen den beskyttelsen den skal ha.

Nå er jeg ikke komt så langt på vei som dere, så kan godt hende dette sexfenomenet mitt er bare i begynnelsen før alt blir klønete med stor mage osv, men det får jeg ta som det kommer:)

Jeg synes du Sommerfugl ikke skal bekymre deg, med mindre det gjør vondt å ha sex. Å blø litt etter samleie skal visst være normalt siden morkaken er ganske så fylt med blod nå, så med mindre blødningen vedvarer, så tror jeg du skal ta det med ro og prøve å nyte partneren din =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...