Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Ingen? Skal jeg ringe legen i morgen? Eller kan det vente til neste uke, da skal jeg til jordmor. Har hatt prikker i en uke nå. Blir bare flere..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 hvirdan ser disse prikkene ut? er de store ? stikker de ut eller ser du de bare?
nissemor79 Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Hei.. Har noen rød prikker på magen. Men de klør ikke. Har aldri tenkt på dem,men skal til legen til torsdag. Tror jeg må spørre om hva det er.
TurboJenny & jeg Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Ja, jeg har også røde prikker på magen.. De klør av og til, men de stikker ikke ut som klumper. Det ser ut som noe utslett, at en har reagert på noe- krem eller noe.. Eller er det rett og slett strekkmerkene som begynner å melde sin ankomst?????? Noen som har vet????????????
Gjest Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Jeg hadde det, nå er de borte. De klødde litt, men ikke noe særlig, og gikk i ett med huden, og var små, men mange. Hadde i tillegg én stor "flekk" som var rød, og som gikk litt ut fra huden. Lignet litt på sånn utslett som gravide kan oppleve å få, men det trakk seg tilbake helt av seg selv..
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 hei. ja jeg har 6 små prikker,runde,litt røde helt oppe på magen.vet ikke hva det er.så skal spørre til uka på kontrollen
Teltpluggen Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 http://www.pasienthandboka.no//default.asp?mode=document&documentid=24008 Noe slikt kanskje? Hadde tatt en prat med fastlegen tror jeg. Har selv sånne prikker som på bildet, og har fått påvist svangerskapskløe av den ufarlige men Akk så plagsomme sorten.. Best å være på sikre siden liksom:)
TurboJenny & jeg Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 Magen er ikke så "gale" som på det bilde på linken- men ser ut som det er samme type ja!! Uff, også var det gjerne relatert til strekkemerker også- ikke oppmuntrende lesestoff det :-( Jeg ønsket såååååå gjerne å slippe unna strekkmerker... Strekkmerker var ikke det som stod på ønskelisten til jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå