cherry coke Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Ja, si det! Hun var mistenkelig lik Laura Palmer..
MikroMidas Skrevet 27. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2007 Ha ha, ja! Der sa du det (: Klart hun overlever. Ellers må de jo forandre navnet på hele serien - he he.
juddellihuddelli Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Er ikke serien oppkalt etter den boken da?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Selvfølgelig overlever hun Nå finner hun at det "oi, er jeg død? Nei, dette liker jeg ikke. Så gir legene en siste innsats og så overlever hun". Det er jo så typisk. Og i denne sitasjonen håper jeg virkelig at det typiske er slik det pleier å være!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå