♥Prinzessin♥ Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Julebordsesongen nærmer seg jo, og jeg leste nylig at det er høysesong for utveksling av kjønnssykdommer. :-) Dersom det var noe uklart der - jeg er IKKE interessert noen som helst form for flørt eller fysisk kontakt med lønnsutbetaleren min. Kanskje en klem, og det ska værra som takk for drikkebongene. Schhkål.
Gjest Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Jeg har ikke hatt en sjef som ville fungert i så måte siden jeg var 17, dessverre.
overkill Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Min sjef er så kjedeleg at han truleg er utan kjønnsdrift.
♥Prinzessin♥ Skrevet 27. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2007 Hehe, luten... Sa du dessverre? Mallefisk, en sånn sjef har jeg også hatt, og det takket jeg min skaper for. ;-) Han jeg har nå, derimot, er jeg usikker på. Han er ny, så jeg får la tvilen komme ham til gode. Iallfall til bongene er på bordet.
Gjest ->>- Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Hmja-a, men det begynner å bli en stund siden. Til hennes forsvar var jeg temmelig ny og hun var ikke dagligsjefen og hun bakket pent unna da jeg viftet med unge og samboer. Klinbar var hun i grunn også. Folk som trives med julebord, derimot, er sjelden klinbare.
Gjest Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Dessverre, ja - det er jo bevist i minst sekstusen sider forskning at man lærer best om man er forelska i læreren, og enda bedre om læreren er forelska i en sjøl, og jeg kunne godt tenkt meg å teste ut om det er overførbart på arbeidslivet.
♥Prinzessin♥ Skrevet 27. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2007 Hehe.. Så det blir gjerne du, luten, som gir drikkebonger og "møt meg på do om fem minutter"-lapper til sjefen på julebordet da? ->>-, kan man ikke trives på julebord uten å sjangle, sikle og stikke hånda nedi BH'n på kollegaene? Greit nok at jeg gjorde det ifjor, men det får faan ikke ødelegge ryktet mitt som klinbar.....! :-)
solstråle69 Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 Jepp! Og nå har vi jammen holdt sammen i snart 9 år! :-)
Gjest Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 Nei, jeg har ikke sjefer jeg ville møtt annet enn i kaffekøen, dessuten går jeg ikke på julebord for det er så gudsjammerlig kjedelig.
Gjest ->>- Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 Ikke vet jeg. Jeg har aldri sjanglet, siklet og stukket hånden ned i BH'n på kollegene (vel, ikke på julebord i hvert fall), men heller aldri syntes at julebord var noe å skryte av. For ikke å snakke om taxikøen. Grøss. Takke seg til kollegial sosialisering på en hvilken som helst annen årstid.
♥Prinzessin♥ Skrevet 27. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. november 2007 Ey, dere to! Dersom det er "ut" å glede seg til julebordet, får jeg vel se til å opplyse om at jeg kun ser frem til fråtsing av pinnekjøtt. Hakke tenkt å danse eller prate med noen, og det blir vel heller ikke noe problem, kvalmende ekkel som jeg ser ut etter å ha klint med tallerkenen i et kvarter. :-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 27. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 27. november 2007 DET var jo en fin historie, i motsetning til hva man ser for seg når man hører om sjefer som grafser. :-)
Gjest ->>- Skrevet 27. november 2007 #13 Skrevet 27. november 2007 Det er ut å i det hele tatt gå på julebordet, kjære deg. Pinnekjøtt spiser man på vennemiddag og denslags. Det er i det hele tatt ganske ut å henge med kolleger i desember måned, og jeg skulle ønske trenden snart tok litt mer av.
Ikkelektuell Skrevet 27. november 2007 #14 Skrevet 27. november 2007 Kan godt være. Jeg lærte bare at det ikke er lurt å rote med sjefen.
♥Prinzessin♥ Skrevet 27. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 27. november 2007 Hehe... Skal nok holde ut denne ene dagen i året, spesielt når jeg kan meske meg som bare det og la sjefen betale regninga. ;-)
Gjest ->>- Skrevet 27. november 2007 #16 Skrevet 27. november 2007 Det der et særnorsk fenomen - å la sjefen kjøpe alt man har av selvrespekt for en flaske akevitt og litt dau sau.
piano♫ Skrevet 27. november 2007 #17 Skrevet 27. november 2007 Nei, min kvinnelige sjef har med seg mannen sin, og jeg trives best i min egen manns selskap. Men julebord er gøy, dog uten bonger. Kommunalt julebord, så barregninga må vi nok pent stå for selv. Jeje...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #18 Skrevet 27. november 2007 Nei, men jeg har blitt lakt ann på av en av mine ansatte. Jeg ble kvitt ham ganske fort.
Ikkelektuell Skrevet 27. november 2007 #19 Skrevet 27. november 2007 Innrøm at du likte det, din lille tøs.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #20 Skrevet 27. november 2007 Hvis du liker å bli holdt fast av en svett mann som veier dobbelt så mye som deg, på et mørkt lager, mens han slikker deg i hele ansikketet, så er nok ikke vi helt like. Det gledet meg å kunne gi ham avskjed på dagen kort tid etter.
Stjerne37 Skrevet 27. november 2007 #21 Skrevet 27. november 2007 Tja,på en måte.Er flere å siden han prøvde seg,grafset som søren og sa jeg var så tjukk og god hmmmffgrr,vet ikke åssen jeg sku ta den gitt.
LisaColli Skrevet 27. november 2007 #22 Skrevet 27. november 2007 haha nei! i 6 år var pappa sjefen min der jeg jobbet og nå er det en kvinnelig sjef
propp Skrevet 27. november 2007 #23 Skrevet 27. november 2007 Hei, nå må dere slutte å ødelegge mine forventninger til julebord! Har aldri vært på julebord før, men i år skal jeg og ser frem til å bli fordreid av fyll mens jeg fråtser i ribbefett og kroppsvæsker. Dersom ingen tafser på meg blir jeg dypt skuffet og tar det som et tegn på at mine glansdager er over. Det tror jeg de fleste her ikke er modig nok til å innrømme, men så er jo jeg modigere enn mange. Synes det er på tide å stå frem. Innerst inne er vi alle sårbare kvinner som er redd for ikke å bli elsket, men på et julebord har de fleste muligheten til å være Mata Hari for en kveld. Ja, det var nå bare det jeg ville si.
Gjest Skrevet 27. november 2007 #24 Skrevet 27. november 2007 Pleier å melde meg frivillig til å jobbe når de andre skal på julebord,så det problemet slipper jeg å oppleve. Ikke det at jeg tror det hadde vært noen overhengende fare uansett,da hans kone pleier å være med da hun også jobber i samme bedrift.
Gjest Skrevet 27. november 2007 #25 Skrevet 27. november 2007 Jeg har både blitt lagt an på av sjefen, lagt an på sjefen, feid over sjefen OG vært kjæreste med sjefen... (forskjellige menn som sådan) Funka fint det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå