Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Er d noen andre som har vond lukt på utfloden sin???? Syns jeg stinker vondt hele tia,har masse utflod... Noen andre,er detta farlig??????
Leirha Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Jeg også rett og slett stinker... Gamle sokker!!!! Det er helt forferdelig, men det er ingeting i veien med meg visstnok.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Ja mildt sakt gamle sokker hehe... Nei vi får håpe d er normalt,noe d sikkert er....
lip smacker Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Det kan være bakteriell vagianose.Hadde sjekket med legen hvis jeg var deg! Har hørt at dette i verstefall kan føre til for tidlig fødsel.Er jo sikkert ikke noe alvorlig da,men bedre føre var..:-)
Leirha Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Jeg hørte med legen min om det.. (det skal IGJEN sies, og kan aldri sies nok, at han er dust) Men han syns det var helt latterlig at jeg trodde det kunne være bakteriell vagianose han sa bare prøv med canesten, jeg sa at det ikke fynka, han svarte da at da kunne ikke han gjøre noe. Må få bytta han skrullepappen jeg...
Princen min Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Huff da,da vil jeg ringe legen min i morra å høre..... Bedre å få sjekket d ja,en å gå å lure.... Takk for svar....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå