Stor_smil Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Småen har akkurat fylt to år - og kan: Telle fra 1 - 10 Skille mellom rød, blå, grønn, gul og hvit (vet altså at det er farger og hvilke som heter hva) Synge hele sanger med tekst og tone (bæ bæ lille lam, ro ro til fiskeskjær osv) Hihi.. liker jo å tro at småen er ultrasmart, siden jeg ikke har noen å sammenligne med.. men hvordan er det med deres, og disse tingene??
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Har ei frøken som er to år, og hun begynte veldig tidlig å prate. Hun teller vel til tretten nå, og så kan hun alle sangene som de synger i barnehagen, samt noen til. Synger med tekst og tone rett. Allerede ved nyttårstider i fjor kunne hun gjøre seg godt forstått med språket (rundt 14 mndr gammel). Hun skiller mellom enkelte farger, lilla er favoritten. Har en enorm hukommelse, husker den minste lille detalje. Kommer ikke på mer i farten, men hs sier hun ligger rundt et år foran alderen sin.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Selvfølgelig er barnet ditt smart:) Gutten min klarte å telle til 10 og kunne alle fargene da han var 20 mnd. Nå er han 2 år og 4 mnd. Han klarer å telle til 20 og kan også synge mangen sanger. Syns han er kjempeflink jeg:)
Monstermamma Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Flink gutt du har ja!! Jenta mi er 2 år og 4 mnd, og bhg var imponert over at hun plutselig kan alle fargene! Telle gjør hun ikke, men synger flere sanger. I tillegg tar hun av og på alle klærne selv, og har en enorm hukommelse!! Ble kjempeimponert i helga da vi var på hotellovernatting. Andre kvelden ba jeg frøkena finne rommet vårt. I en lang gang av hotelldører stoppt hun ved første forsøk ved riktig dør - nr 112!!! Stolt mamma:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå