Mamma2OO5 Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Jeg bare lurer på om han er stor nok til det stykket i operaen?
minst Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Tviler sterkt på at en 2 åring klarer å sitte lenge nok stille til det. Vil tro at han mister interessen fort
Mamma2OO5 Skrevet 27. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2007 Ja du sier noe.. Trodde det var litt skummelt jeg? Litt voldtsomt?
Plutselig_gravid Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Kommer an på gutten din. Gutten min er fast seer av f.eks nyttårskonserten - og det har han vært siden den julen han fylte 2 år. På samme tid så han laaange operastykker på nrk2 med stor interesse. Det gjør han enda. (4 år) Elsker dans og sang.
Mamma2OO5 Skrevet 27. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2007 Nja han liker å se på folk i bevegelse, men jeg trodde den var litt skummel..? Vil ikke at han skal se skumle ting. Har ikke sett den selv, men diskuterer med ei jeg kjenner som mener at det er midt i blinken for 2åringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå