cherry coke Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Lurer på om det tok lang tid før en fikk varene? Bestilte for en uke siden, og vil gjerne ha det til jul=)
Gjest Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 jeg fikk varer derifra forrige uke. tok vel to uker.. men da hadde de surret med adressen også.. jeg hadde skrevet 36.. men de tolket det som 3b.. så det tok litt ekstra tid..
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Det tok nesten 2 1/2 mnd før jeg fikk det jeg hadde bestilt i fjor!!! Etter x-antall rasende mailer som ble besvart med dårlige unnskyldninger kom tingene jeg hadde bestilt rett før jul (heldigvis). Det var ganske mye (nesten 3000,-) så jeg var rimelig forbanna! Kommer aldri til å handle der mer.
cherry coke Skrevet 27. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2007 OOPS! Det var skikkelig dårlig!! Har bare handlet en ting , jeg da. Krysser fingrene for at det kommer til jul!=)
Lykke*Li Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Bestilte der for 2 uker siden og fikk varene for en uke siden.... Fikk nesten alt, manglet et par tøfler bare...Men de sendte dem idag, sa de ihvertfall!
Verdens tøffeste mamma Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Ja, fikk varene igår. Bestilte for en liten uke siden. Ble kjempefornøyd!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå