Gå til innhold

Nytt treff i Moss


camillas

Anbefalte innlegg

Hei hei jenter :o)

Det var så hyggelig med treff sist så vi prøver igjen.

13. Desember kl. 19.00 på Komma tenkte vi at vi skulle møtes denne gang.

Foreløpig er det meg og unca som er med. Håper fler blir med også.

 

Blir jo nesten ett lite julebord :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :-)

Takk for sist, det var kjempekoselig! Håper dere har mulighet til å komme og skravle litt med oss, i førjulen! Et lite julebord høres helt supert ut! Har vært på Komma en gang, og synes det er kjempekoselig der! Moro for meg som er ny i byen å se litt nye steder...hehe!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kanskje jeg kommer en tur jeg og. Skal fortelle familien min at jeg er gravid julaften, men kanskje jeg velger å vise meg ute blant folk som vet jeg er gravid før den tid, hehe. En annen svært viktig ting er jeg ikke må være kvalm. Akkurat nå er jeg sykemeldt pga kvalmen og det er lite behagelig. Når har dere andre termin? Og hvor gamle er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 020308, men skal ta keisersnitt, så den reelle terminen blir rundt 220208. Vi som møttes har ikke termin på likt, en av "mossejentene" har en sønn på fem måneder. Det spiller jo ingen rolle at ikke alle har termin samme dag :-) Det som er viktig er at vi treffes og har noe felles! Lykke til med kvalmen! Jeg er forresten 26 år.

 

ANNE BERIT: JEG FÅR IKKE TAK I DEG! MAILADRESSEN DIN VIRKER IKKE, OG JEG FÅR IKKE SENDT DEG PRIVATE MELDINGER HER! HÅPER ALT ER BRA MED DEG, OG AT DU SNART ER FERDIG MED EKSAMENSMASET!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter :o)

 

Jeg så ikke denne før nå... er det noen mulighet for å flytte datoen til en annen dag den uken - feks onsdag eller fredag?? Har veldig lyst til å være med. Men av alle dager på 2 år har jeg om svigerinnen min klart å finne dato som vi skal på show i Oslo. Billetter er kjøpt og betalt!

 

Håper jeg ikke skaper forvirring i rekkene nå...

...og masse lykke til anne&lillegutt med eksamen :o) Stå på !!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte den datoen fordi jeg jobber netter frem til det og drar til Trysil på Fredagen, så er eneste kvelden jeg kan den uken :o( men vi skal jo ha fler treff, mange treff :o)

 

Sjara :Jeg har Termin 27. Mars og er 30 år :o) Hyggelig om du også kommer!!! Når har du termin da!

 

Anne Berit: Lykketil på eksamen !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter! Så koselig med nytt treff, gleder meg! :) Takk for lykkeønskninger, nå er jeg endelig ferdig, deilig! Gikk ikke sånn altfor bra, men nå har jeg hvertfall juleferie! :) :) :)

Unca - så rart! kanskje jeg har skrevet feil adresse til deg, det skal være [email protected]

 

Håper det kommer mange på treff da, gleder meg til å treffe dere igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig hyggelig ut - kjempebra initativ :-))

Skal prøve å komme en tur jeg også. Er nyinnflyttet til distriktet og har termin 20 desember, så kan jo hende at ting skjer før den tid. Men hvis ikke hadde det vært veldig hyggelig å møtt flere som skal være hjemme i permisjon i 2008.

 

Anette :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter!

 

Takk for sist, det var veldig hyggelig forrige gang! Jeg blir med på juletreff jeg, det blir veldig koselig. De har god mat på Komma også, så det er bra :)

 

Gleder meg til å se dere igjen og jeg håper flere nye blir også med :) Jo flere "mossejenter" jo bedre.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei dere!!

 

Så hyggelig med treff da, det har jeg lyst til å være med på. Gøy å bli kjent med flere kommende mammaer:)

 

Jeg selv har en gutt på snart 22 mnd, og har terin 29 mars med nestemann.

 

Vi ses på lucia dagen da, jeg trenger vel bare se etter voksende mager?

 

Ha en fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy :o)

 

Nå er vi foreløpig ca 6 - 7 stk som ønsker å være med.

De som ikke har sett noen av oss før, ser etter magene, vi har begynt å "strutte" endel nå :o)

 

Ha en fin 1. advent alle sammen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.. Jeg har veldig lyst til å være med,men synes det er litt vanskelig i forhold til leggetid ogslikt... Hadde ikke vært mulig å ha det bittelittegrann før? Og forresten, hvor er Komma? Jeg er gravid med nr.3, har en jente på 1 år og en gutt på 4:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Danonino :o)

 

Hyggelig at du også vil være med :o)

Tror nok det er best å ha dette treffet som avtalt, siden det er endel som allerede kan den tiden og datoen.

Er noen av oss som jobber fortsatt. For min del jobber jeg natt til den dagen og står nok ikke opp før 16 - 17 tiden. Vet at noen av de andre jobber dagtid og pendler også.

 

Men vi kan jo ha fler treff senere også, med ett tidligere klokkeslett. Hvor tidlig tenker du da?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Skal prøve å få tatt en tur jeg også. Må bare sjekke om jeg kan få barnevakt. :) Jeg er forresten 27år og har termin i juli. Har 4 barn fra før. En på 9år, 5år, en på snart 4 år og en på snart 2år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komma er forresten der Møll var før...

Nesten i starten av gågata på høyre side :o)

 

Hyggelig at det er så mange som har lyst !!!

 

Om alle som sier de kommer evt prøve å komme kommer, så blir vi ca 9 - 10 stk. Tror nesten jeg skal bestille bord jeg, slik at vi får sittet samlet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjempemorsomt at dere blir så mange på Lucia dagen :o) Jeg driver å pønsker ut en dag i uken etter - slår til med selveste juleuka. Så om noen har behov for å få ut litt babyprat uken etter så skal jeg sette opp ett treff litt senere idag. Som plaster på såret for meg selv, som misser så flott Bim treff! Kjempegøy at det ser ut som det begynner å ulme Bim aktivitet i Mosseregionen :o) Virkelig lovende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på treff den 13, og gjerne uken etter også :-) Jeg er så skravlesyk, og synes det er så koselig å treffe dere! Dessuten: Hvis vi skal bli kjent så må vi jo møtes!!!!!! Hehehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også med uka etter om det passer med jobb :o) Sett opp en dag som passer for deg da og så håper vi så mange som mulig blir med da også!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Høres veldig koselig ut med dette treffet. Dessverre har julebordet for tidligere ansatte på Pizzarelli (dumme Dolly Dimples, blæ) blitt lagt til denne dagen. Hvis jeg orker å dra noe sted, så blir det på julebordet. Det morsomme er at det kanskje blir på Komma, hehe. Men mamma skal også være på julebordet, og hun får ikke vite at jeg er gravid før julaften, så jeg må holde lav profil. Er fortsatt sykemeldt og er sykemeldt ut neste uke også. Har gått ned 5-7 kg. Sliter med å få i meg mat, og det lille jeg får i meg stjeler nurket. Håper jeg blir bedre snart, for alt jeg tenker nå er at det aldri i verden kommer til å bli to tette på meg, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du titte litt etter alle magene dersom du er der ;o) Blir det noe prat med oss får du bare si at vi er noen venninner av en vennnne eller noe ;o)

Skjønner jo godt at du velger julebord om du er i form altså. Vi skal jo helt sikkert ha fler treff også, kanskje t.o.m.før jul.

 

Synd at det ikke er pizzarelli lenger :o( Har vært masse der, fra jeg var liten. Vi feiret ofte bursdager der m venninnene, har vært på fler dater der ;o) og har vært der på julebord.

 

Du har jo gått ned mer enn jeg har gått opp du jo...

Får håpe du blir bedre snart, kommer jo masse gode fristelser i jula, kanskje du får opp appetitten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er vokst opp på Pizzarelli. Mamma og tante har jobbet i serveringen i alle år, og selv har jeg jobbet på kjøkkenet. Mamma og mannen hennes drev det faktisk etter reåpningen på nyåret, helt til eieren valgte å selge til en kjede:(

Kos dere på Komma, og så sees vi nok senere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt og se at det er så mange gravide her i moss,det høres jo kjempekosli ut og treffes,jeg er selv 20 uker med nr 2,jeg får ikke til og bli med på komma,men blir gjerne med på neste treff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, ja jeg jobber fortsatt jeg også, har vakt til kl 15, så luciafeiring i barnehagen etter det. men skal prøve å komme meg dit. Det hadde vært bra for meg ca 18...

Får jeg det ikke til, så prøver jeg igjen neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...