Gå til innhold

Var hos jordmor idag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...for siste gang :( Hun er også gravid og skal sykemeldes, så nå tar jeg resten av kontrollene på sykehuset. Hun målte SF-mål til 36 cm (!!) idag, og jeg er bare såvidt i uke 35... Men hun sa jeg hadde masse fostervann, for magen var så hard og hun kjente ikke babyen særlig godt. Ble egentlig litt lettet, da jeg har vært veldig bekymret for stor baby. Skal på UL 4.desember, det blir spennende :) Hun sa forresten at hodet er bortimot festet, og det er jo kjempebra :) Nå gleder jeg meg bare over de siste ukene i svangerskapet, selv om jeg er veeeeldig sliten :)

Flere som har veldig høyt SF-mål forresten? Har hele tiden ligget øverst på det grønne feltet, men nå ligger jeg over :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har SF på 35, er i uke 36.. Og som deg har jeg veeeldig hard mage, så jordmor tror jeg også har plenty med fostervann...:) Og her er også hodet festet mente jordmor.. Skal igjen neste onsdag så får se da..:) Kjenner meg også mere sliten og sover en passe lang lur hver ettermiddag..., oppe masse på natta.. Spent på målinga di 4 desember, oppdater gjerne!!

Skrevet

Jeg hadde 30 i uke 29 . . . . På en av de andre barna mine hadde jeg 40 i uke 38 . . . . Gutten ble 55 cm, 4200 og 38 i hodeomkrets . . . . Blir nok en plugg denne gangen å :-)

Skrevet

Har også ligget akuratt utenfor det grå feltet. Tenkte selv jeg vil få stor unge, men på ul i uke 27 regna hun ut at den vil veie ca 3,5 kg ved termin. Blir spennende å se om det stemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...