Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får tvillinger i desember, men lurer litt på julefeiring, blir det litt mye??

burde vi bare invitere nærmeste familie..... foreldre (besteforeldre)....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anta at det blir mest stress for deg med mye folk, og ikke så mye for barna. Jeg fikk bare en, og syns påskeferien med masse folk rundt var kjempeslitsom. Ungen hadde det fint da :)

Skrevet

Dere burde bli invitert bort til noen og slippe å være vertskap selv! Om ikke det går så hold dere til nærmeste familie og be om masse hjelp...! Tvillinger er visst ganske mye jobb - men selvsagt også dobbel glede og kos da! :-)

Skrevet

Vi lurer også litt på hva de skal ha på, når vi drar til Mamma og Pappa og inne, det er veldig kaldt der de bor. Noen forslag??

Skrevet

Bruk sånne gode "soveposer" man får kjøpt nå til å ha i barnesetet i bilen... bruk ull på de.. det er herlig :)

hvis du syntes det blir dyrt med ull så ambefaler jeg ullklærne på cubus... jeg er hvertfall fornøyd med dem.... sååå dyrt mange andre plasser.....

lykke til med jentene da :)

Skrevet

De små bør ha på ett lag mer enn oss i starten. Jeg har body og hel sparkebukse på og et helseteppe rundt. Kan jo være greit hvs det er litt kaldt hos dem.

Ville også sluppet å være vertskap i jula. Jeg og mannen hadde fullt opp i starten med bare 1 baby og vi var begge hjemme.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...