Gå til innhold

Bare smell meg på tjukka da...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg lyst til å si noen ganger altså... Kan det ikke bare funke, liksom!?!? Skal det være så forbanna vanskelig?

Prøver denne mnd slimløsende hostesaft som jeg merka på slimet med en gang. Tenkte: "Hmmmm... er dette el slim eller er det pga hostesafta?". Har litt idag også og etter mine beregninger skal jeg ikke ha el ennå. Men nå har jeg null kontroll på hvordan slimet er da, men etter hostesaft er det i alle fall masse og veldig seigt! Så ser ut som om det har en effekt. Om det blir full pott er jo ikke godt å si ennå, tror jeg har IKM 13. des... Svart senker natten seg, i stall og stue...

Litt frustrert her (gubben er på jobbreise, men kommer gudsjelov hjem i morgen. Da er det bånn pinne, full gass, kjør på!), litt lei og syntes ikke det burde være så JÆVLIG vanskelig å få et blått kryss!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriver under på den... kvinner har blitt gravide til alle tider, de ante vel fint lite om eggløsningen i riktig gamle dager, men smelt på tjukka? Jada, det ble de.

Vi timer som bare det og det har foreløpig ikke nyttet. Virker som om biologien er litt på tur her. Halloooooooo naturen... vi skal liksom føde barn??????

Skrevet

Nemlig! Her skal vi sørge for at menneskerasen ikke dør ut, men er det noe hjep i da? Skjer jo ikke noe for det selv om vi måker på som bare det! Morra, middag og kveld sier jeg bare, men neida... Ikke en dritt!

Skrevet

Hehe. Ja, hadde man visst hvor lang tid det kan ta og det ikke skjer ved første ubeskytta samleie (for de fleste av oss da) så kunne vi spart noen hundrelapper på p-piller og gummi. Skal ikke klage jeg da, har bare prøvd en måned, men håper ikke det blir så lengre

Skrevet

Hahaha! Ja, trodde jeg var garantert å bli gravid hvis det skjedde et "uhell" og ikke alt gikk etter boka... Sånn skulle det ikke gå nei!

Siste jeg leste var at spermen kan jo svømme FORBI egget! Visste at mannfolk kunne ha litt tregt for det, men at de produserte noen som var SÅ dumme, det hadde jeg ikke drømt om!

Skrevet

Hihi! Nei, skulle jo tro at om ikke annet, så klarte gutta dette siden det jo dreier seg om SEX. Manglende retningssans er kanskje ikke bare et kvinnefenomen?

Skrevet

Tydligvis ikke :P Sex og geografi er jo noe de tror de kan! :) Hehe.. Blir helt matt jeg... Overskrifta på tråden sier veldig hva jeg føler om dagen! Skal det være så vanskelig, liksom! Tror liksom det aldri kommer til å skje selv om jeg veit jeg skal være positiv!!!! Skyt meg!

Skrevet

Haha, dette var en morsom tråd, ble rent i godt humør her. : ) Rart at det skal ta sånn tid for oss som helt sikkert vet mer om hvordan syklusene funker osv enn det det gjorde for maange år siden. Jaja, så starter vi kanskje produksjonen endel seinere enn de gjorde på den tida, da. ; )

Skrevet

Huffda. Har dere prøvd lenge? Jeg skal være positiv en stund til, men hvis jeg lar tankene fare så kan jeg kjenne skuffelsen for at det ikke gikk. Vi hadde jo sex både før og etter el (tror jeg da) Men ny sjanse, velger å være positiv.

Skrevet

Vi er ikke så gamle da! Jeg er bare 26 og det er akkurat passe! :) Og i sta skreiv jeg at det er vanskelig å være positiv eller noe i den duren, men jeg mente ikke at jeg er negativ heller.. Liksom litt likegyldig! Den første spenningen har gått over liksom og nå tenker jeg at: "Men i alle dager, klaff da for pokker!"

Skrevet

Neida, vi har ikke prøvd lenge i det hele tatt! Bare i 3.pp, men jeg synes liksom det er så stort at det er merkelig hvis det klaffer for oss! Litt sånn "det skjer ikke oss" følelse.. Men tenk så koselig det hadde vært å kunne fortelle det til familien til jul! Så som sagt - da er det bare å måke på når sambo kommer hjem i morgen! Han veit hva han har å gjørra!

Skrevet

Vi må kanskje gjøre alt husarbeidet også da, slik kvinnene gjorde før. Gutta kan jo ikke konsentrere seg om mer enn en ting om gangen... Vil heller at han skyter blink på egget enn at han danser rundt med støvsugeren.

Nei dette ble svada *ler* På tide å lalle sengen kjenner jeg. :)

Skrevet

Han må da kunne ta ut av oppvaskmaskinen FØRST og jokke på etterpå? Når han først har begynt med jokkinga er det bare det som det er plass til inni hodet hans :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...