Gjest Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Hm.. jeg tror jeg ville hete Sunniva, Maya, Annikken, Malin eller rett og slett Christine.. Mange pene navn egentlig.. hehe
EnUndreneMor Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 jeg vil hete det jeg heter.. tro rikek jeg ''kler'' noe annet navn.. hehe..
*Rutletutt* Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Liker ikke navnet mitt i det hele tatt, men det er jo liksom meg da, så...kunne likeom ikke hatt et annet navn;o)
Stor_smil Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 Jeg er egentlig fornøyd med navnet mitt, men kunne tatt vekk mellomnavnet siden jeg aldri bruker det. Om jeg skulle valgt ett annet: Thea
meg & to små vampyrer Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 Navnet mitt er helt ok. Vanlig og kjedelig, javel, men ellers ok. Og så liker jeg at det er noe mer en bare "vi likte det navnet" som grunn bak navnevalget. Og det er det her!
Musemor med tre søte små Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 Jeg har alltid vært en Nina, og kunne egentlig ikke tenke meg å være en annen. Så det ville føles feil med et annet navn. Kunne kanskje ha hatt Elisabeth som mellom navn
Gjest Skrevet 27. november 2007 #11 Skrevet 27. november 2007 så heldige dere er a... Aldri likt navnet mitt jeg.. eller hadde jeg tatt bort "j", så det hadde blitt anne.. så hadde det vært bra.. men nå er jo den "j" den da.. æsj
mayaya Skrevet 28. november 2007 #12 Skrevet 28. november 2007 Jeg hadde som min store drøm å legge til Elisabeth som mellomnavn når jeg var lita! Skjønte IKKE hvorfor de ikke hadde tenkt på det. I dag er jeg ganske fornøyd
Northernlights Skrevet 28. november 2007 #13 Skrevet 28. november 2007 Jeg kunne tenkt meg Sunniva på ei datter, men selv ville jeg vel hett noe sånt som Alexandra eller noe sånt. Men men, man har det navnet man har =o)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 28. november 2007 #14 Skrevet 28. november 2007 men det passer jo det da snuppa.. Skal vi begynne å kalle deg det? ..... Elisabeth hihi
Økologisk_knekkebrød Skrevet 28. november 2007 #15 Skrevet 28. november 2007 Hvis man kunne velge selv? Det kan man jo.
Gjest irismor Skrevet 28. november 2007 #16 Skrevet 28. november 2007 Er fornøyd med det jeg har, men skulle jeg bytte så måtte det bli til Ina.
Gjest Skrevet 28. november 2007 #17 Skrevet 28. november 2007 Er ganske fornøyd nå m d jeg har, men da jeg var liten ville jeg helst hett Rakel. RAKEL! *rister på hodet* Skjønner ikke hvor jeg fikk det fra...
Tøysetipp Skrevet 28. november 2007 #19 Skrevet 28. november 2007 Jeg synes navnet mitt er helt greit, og det er jo.. meg da. Om jeg likevel måtte bytte navn så ville jeg hett Tora. Jeg skulle visstnok egentlig hete det, men så satt faren min seg på bakbeina. Både moren min og søsteren min begynner med -To og hvorfor ikke jeg også !.. Ellers så har jeg et helt ok navn altså.
Sessa ruger igjen... Skrevet 28. november 2007 #20 Skrevet 28. november 2007 Nå liker jeg navnet mitt godt, men det var vel en periode i ungdomstiden jeg syntes det var litt kjedelig navn og med mellomnavnet ble det direkte prektig. Hadde lyst til å hete Ylva eller Tuva eller noe sånn da. Men nå er jeg liksom meg og ingen andre navn hadde passet bedre. Og Ylva og Tuva har ikke vært aktuelle navn for frøkna heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå