lenej :o) Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 ikke elnge igjen. er helt mutters alene her, så skal poppe popcorn å drikke eeenda mer julebrus :) gleder meg, det var så spennende sist så :)
Fru-mamma Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Gleder meg! Sitter også alene, men syns det er helt ok i dette tilfelle=)
Honningmelon Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Jepp! Håper bare at minsta ikke starter opp sånn at jeg ikke får sett det :-s
Honningmelon Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Hva skjedde egentlig sist? Fikk ikke sett det :-(
lenej :o) Skrevet 27. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2007 mini sover også, men om han begynne å styre, så tar eg han bare opp, for eg skal se på tv. så får eg legge han etterpå da :)
Honningmelon Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 Da håper vi småttisene lar mamma se på Gray's i kveld :-) Men, HVA skjedde sist? Mååå vite det!
Gjest Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 Jeg skal legge med, for jeg lastet ned de to neste episodene forrige uke (klarte ikke vente!!!!)... Angrer i dag da:(
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 27. november 2007 #11 Skrevet 27. november 2007 meredith datt i sjøen :-/
Honningmelon Skrevet 27. november 2007 #12 Skrevet 27. november 2007 Men, har de vært på båttur da eller?
Kosel Skrevet 27. november 2007 #13 Skrevet 27. november 2007 sååååå klar - mini og, sitter på fanget her, lyyyys våken:) får sovne på armen til en forandring i kveld:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. november 2007 #14 Skrevet 27. november 2007 Jobba kvelden sist, så fikk ikke sett Så idag skal jeg kose meg med riskrem og julebrus til =)
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 27. november 2007 #15 Skrevet 27. november 2007 Aldri vært mer klar!! Dette er ukas høydepunkt!!
M - A - M Skrevet 27. november 2007 #16 Skrevet 27. november 2007 heldiggriser:)) Får ikke sett det ikveld jeg. Champions league her... ( bordantennen til tv`n på soverommet er gått fløyten, så.. mottar gjerne en oppdatering senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå