~~Sofapoteten~~ Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Ikke for å være ond eller no sånt, men tror dere hun hadde kledd bedre med litt kortere lugg? Tror liksom hun hadde sett litt finere ut da,, Ikke alle som kler den sveisen hun har nå, syns jeg da..
Lillebror og stoerebror Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Å jeg synte hu er så søt jeg da. Heide på hu hele tiden.
~~Sofapoteten~~ Skrevet 27. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2007 Ja for all del, kjempe sjarmerende dame )
Guttemamman:-) Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Jeg og sambo snakka om akkurat det samme he he!Søt jente men hadde helt klart kledd lugg bedre!Veldig høyt hårfeste...
Gjest Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Vi snakka om det vi også! Og det er helt klart at lugg hadde vært bedre;)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Hvordan i alle dager får dere mennene deres med på en pannelugg-samtale i "Jakten på kjærligheten"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå