Håperpåønskebaby Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Da jeg ble sammen med min nåværende mann, for 3 år og 4 måneder siden, veide jeg 73 kg, var da 15-16år, så var jo ikke ferdigutviklet. Men i løpet av denne tiden har jeg gått fra 73kg til 95,6 og ned igjen til 93,5kg. Jeg vet at jeg må ned i vekt, jeg vet bare ikke hvordan og så videre.. Er det noen av dere her som kan hjelpe meg med det? Hvor mye bør jeg sette meg som mål til å begynne med? Hvordan bør jeg gjøre det? Osv... Dersom noen heller ønsker å skrive litt mer privat, send meg gjerne en personlig melding
rampejenta - ny spire Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 spis 6 ganger pr dag og heller litt mindre.. kun det som får kroppen til å begynne å forbrenne maten skikkelig.. litt mosjon er også bra for frobrenninga.. men sett deg ikke for store mål og begynn ikke med masse trening, da går du bare på en smell og sprekker.. jeg er faktisk slankeoperert så dette kan jeg myyyye om..
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 er akkurat som å lese om meg selv.. i løpet av to år har jeg lagt på meg 25 kilo.. noe jeg ikke er særlig stolt av... og jeg aner ikke hvordan jeg skal greie å gå ned igjen. må gjerne sende meg pm så kan vi snakkes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå