♥Prinzessin♥ Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/7759603 :-D
Gjest Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Til deg, min svinaktige prinsesse, et helt nytt åndsverk, på gammalmålet!
♥Prinzessin♥ Skrevet 27. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2007 Min lovnad til deg er herved overlevert!
Gjest Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Jeg er ydmykt takknemlig og har gått i forbønn hos St Hilda.
♥Prinzessin♥ Skrevet 27. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2007 Jeg er rørt beyond belief og har kommet med et usannsynlig, dog grosse zeriøzt forslag. *Optimist* ;-)
Gjest Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Det hadde vært særriøst schtilig, faktisk!
♥Prinzessin♥ Skrevet 27. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2007 Jepp. Fåpåræi tankehetta! :-)
Gjest Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 Jeg smeller'n på og håper Lille Hjelper dukker opp også!
♥Prinzessin♥ Skrevet 27. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. november 2007 Lille Hjelper kommer, men i form av Inu, Troy og Åge. Petter måtte ha pæra sjøl, julestria er hardere for ham enn oss andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå