Gå til innhold

Ville dere ha valgt hun her til forlover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å gjøre meg kort i en egentlig så lang historie..

Saken er den at min barndomsvenninne har opplevde mye tragisk i livet sitt, som da har påvirket henne negativt. Hun drikker MYE og OFTE, (ikke hver dag, men hver gang det passer...) Hun har funnet på mye dumt i fylla, kjørt bil, prøvd å tatt livet sitt etc etc...

Nå ser det ut som det har roet seg ned etter at hun har funnet seg en ny partner.Tror hun har blitt bedre. Siden jeg da ikke har festet sammen med henne på en stund pga den lille som kom til så vet jeg ikke. Men mener at det går bedre.

Uansett, så har hun stått meg nær i alle år, vi har vært sammen i tykt og tynt.

Nå skal jeg gifte meg, lyst at hun skal være forlover, men er redd for at hun kan gjøre en brøler i fylla, å hvor mye hun kommer til å drikke...

Men har tro på at hun holder seg i skinnet på den dagen.

Hva ville dere ha gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

m, hvis dere er nære venner så kan du jo forklare til henne at du helst vil ha henne til forlover, men pga all fylla så er du redd for at hun skal gi dårlige minner fra bryllupsfesten..

jeg tror at du må si det på en forsiktig måte..

ha alkoholfrie viner i tilegg kan og være smart

men skal hun komme i bryllupet uansett om hun er forlover eller ei? for da er det jo ikke så stor forskjell

Skrevet

Hun MÅ komme uansett ja, vi står hverandre meget nært.

Kan jo nevne det til henne på en spøkefull tone, vi har sånn tone sammen, så tror det går greit jeg:D

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...