Gå til innhold

Vært på sykehuset idag, kunne mistet pappa;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk tlf idag kl.11.30. pappa hadde falt 5 meter ned på jobb idag rett ned på betong gulvet og sykebilen behandlet han på stedet. var helt grusomt, han var så forslått, men han hadde klart å tatt seg for med bena og en arm, hadde han falt med hodet eller ryggen først så hadde det ikke vært sjangse;( han hadde åpent sår på venstre lår som blødde mye, de skulle demontere en vifte på jobben som har en vekt på 100-150 kg,denne fikk han over bena i fallet.

har vært på sykehuset i hele dag, han var på røngten, tru det eller ei, ikke ett enste brudd. men han hadde sinnsyke smerter og når jeg gikk hjem for en stund siden lå an på operasjonsbordet pga låret. han nesten ikke lee på bena. han sa selv at i det han falt så trudde han selv at dette var slutten for han visste at vifta kom men ikke hvor den traff han;(

har litt sjokk her, tenk at jeg kunne mistet han idag, så fort er livet over. ambulanse folkene sa at det er ett under att han overlevde i det hele tatt,og at han ikke ver mer skadet enn va han var.

han er kun 44 år og har hele livet foran seg. . er veldig takknemlig for at alt er bra nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, for en utrolig skremmende opplevelse :( :( Godt at det, når uhellet først var ute, gikk så bra som det gjorde!! Man ser ting i et litt annet perspektiv etter slike opplevelser som dette, vet det selv, da jeg holdt på å miste min pappa pga en tankeløs kollega for en del år tilbake. Får satse på at pappaen din om ikke så altfor lenge er oppe på bena igjen :)

Skrevet

takk for det, ja når en får se det så nærme så får vi litt sjokk, og er da vi finner ut va vi faktisk kan miste. .

Skrevet

Forferdelig trist å høre. Håper han kommer seg fort og at alt går bare bra med dere alle sammen.Sender dere noen varme tanker.

Skrevet

Off,så skummelt!!! Skjønner at det må ha vært en grusom opplevelse..

Sender deg og din familie gode tanker.. :)

Skrevet

Off, det var sikkert det eg hørte på radioen...Høyrte om ei arb.ulykka i Skudnes.. Godt da gjekk bra med pappen din jaffal :)

Skrevet

Det får en til å tenke, hvor heldig man faktisk kan være. Håper pappa'n din blir fort bra igjen!

Skrevet

takk skal dere ha;) han kommer sikker hjem idag, men blir nok værende hjemme en del framover tenker jeg. alt ser ut til å gå bra, så vi får se hva som skjer senere. dette er en mann som hater sykehus og ikke liker å være i ro så de sender han garantert hjem;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...