Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Noen flere som har babyer på den alderen som plutselig ikke vil sitte i vogna mer? Gutten min på 8,5 mnd. vil ikke trille noe særlig mer enn 15-20 min. så sant han ikke sover.. Det går litt bedre når jeg snuddesportsdelen, men han er ikke så glad i å gå tur lenger. Å vi har vært ute å trillet omtrent hver dag.. Han liker heller ikke å kjøre noe mer enn 15 min. lenger.. Flere?
Felix&Lurifax Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Felix synes fremdeles det er greit i vogna, men å kjøre bil liker han ikke!
2.gangsmor til LilleSkatt Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Pussig at du nevner det. Vi har en på 8 mnd nå. Før var det stas med vogntrilling. Nå har hun begynt å surve etter en 20 min. tid. Trodde først det var fordi hun småfrøs eller ikke likte gråværet, men nå begynner jeg å lure....
Gjest Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Jepp! Gutten min er drøye 8 mnd og har ikke tolmodighet til å sitte i vogn lenge, sånn har det forresten vært i mndvis. Hvis han sitter en time er jeg overlykkelig, men da må vi trille i traffikert strøk så han har noe å se på. Normalen er 20-30 min. Skogtur funker dessverre ikke. Tror de har altfor mye krutt i rompa og liten tid:) -men godt å høre at det er flere! (Det er kanskje ikke så betryggende at jeg har bestilt ny vogn i den tro at det kommer til å bedre situasjonen....)
Gjest Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 akkurat det samme gjelder jenta mi på 9,5 mnd.,skal ikke sitte iro i vogna,ikke engang på kjøpesenter. Føler eg ikke får gjordt noe når eg har ho med meg.bare sutrer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå