Gå til innhold

Lillemor er så innmari hes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Camilla er blitt utrolig hes de siste dagene! Har jo skreket en hel del på kveldene men også vært litt fokjølet og hostet ganske mye.

Kombinasjonen av dette har nå altså gjort henne skikkelig hes. Litt morsomt å høre på når hun babler, men gråten blir jo innmari sår :-(

Var en tur hos legen med henne i dag for å sjekke halsen og øret.

Litt rød i det ene øret, men ikke mye. Og litt sår i halsen.

Fikk resept på Efedrin, men tror ikke jeg kommer til å gi henne det! Hun hoster ikke så mye lenger så tror ikke hun trenger den.

Men uansett deilig å få sjekket det opp hos legen.

Og i kveld så har hun sovnet kjempefint!! "bank i bordet"

Våknet som vanlig etter 1 1/2 time, men fikk bare smokk 2 ganger og sovnet igjen :-) Håper bare det fortsetter slik :-)

Hvordan går det hos dere Sanasol og Mia?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, det er ikke noe særlig med hes liten frøken! Litt liten til å anlegge sexy stemme synes jeg ;-) skjønner godt at du venter med Efedrin, jeg ville nok sett det an jeg også. Det er jo masse forkjølelse og andre luftveisinfeksjoner som går nå, så det kan jo være det som gjør henne hes. Flott at hun har sovnet bra, sånne ting gjør en sliten mor glad :-)

Her er vi litt sånn njaaaaa. I går natt våknet Mia en del, jeg lå og hørte på men til slutt klarte jeg ikke la være, så jeg tusla inn, med det resultat at hun nekta å roe seg etterpå. Litt sutring ble hysterisk skriking. Jeg gjorde faktisk vondt verre ved å bare vise meg. Men da har jeg lært (selv om jeg jo visste) at konsekvent er tingen. I kveld har hun sutra noen ganger, men roet seg selv etter noen få minutter. So far so good. Et lite minor setback, men det kan vi leve med :-)

Skrevet

Ikke så lett det der nei. Man har jo lyst til å gå inn med en gang, men så når man gjør det så blir hylinga et par tre hakk verre. Kjenner til den der ja hehe

Synes dere er kjempeflinke jeg!!

I går kveld og i natt så har det "bank i bordet" gått kjempebra med Camilla. La henne som vanlig, og hun våknet etter ca 1 1/2 time, men da var det bare inn med smokk 3 ganger og så sov hun helt til 07:30!

Men jeg kjenner henne...vet ikke om det kommer til å vare....hun har virkelig en tendens til å ikke la ting bli heeelt rutine nei :-)

Har begynt å bruke vogna til å sove i på dagtid, gikk et bittelite lys opp for meg her om dagen ser du: De sover jo ganske mye i vogn i barnehagen så da tenkte jeg at det kanskje var greit å venne henne til å sove i den. Og jeg må si det går overraskende bra! Virker som at hun sover mye bedre og lenger enn på sofaen hos meg :-)

Skrevet

Så bra dere hadde en fin natt, det hjelper jo på!

Lurt det der med vognen, det har jeg ikke tenkt på. Men de sover jo ofte godt i vognen også, så det er jo et fint alternativ til seng.

Greit å bli godt vant til det!

Lykke til i natt og stå på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...