SusanneFraRogaland89 Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Hva er tegn på at tenner er på veg??... lurer på om snuppa bare hadde en dårlig dag eller om det kan vere tenner på veg?:-P..
Gjest Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Feber, rar avføring, røde kinn, mye sikkel, biter på alt mulig... Noen får alle symptomene og noen får ingen og noen får et par bare.
LegallyBlond Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Kan være så mye, men vanlige tegn kan være: -hovne i munnen, på tannkjøttet der tannen kommer - mye sikling -løs avføring -dårlig ånde -litt feber -klør mye, putter alt i munnen, man kan ofte se på bitingen at de klør fordi den blir ganske intens Noen får alt, mens andre slipper lett unna..Du får bare følge med, det vanligste er å få de fire framtenna først, og oftest kommer de nede aller først (men det er ingen regel)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå