Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Kopiert fra krangle! 100 % sikker metode for å komme i form. Glem LK-metoden, nå gjelder SB-metoden (Småbarnsmetoden) Har du prøvd alle metoder uten resultat, prøv dette: Det er kjent at toåringer i de aller fleste tilfeller er slanke. I samarbeid med barneleger, radiologer, ernæringseksperter og utslitte foreldre er denne ufeilbarlige dietten forsket frem: Frokost: # Ett kokt egg, en skive brød med syltetøy. #Spis to små biter av egget og smør resten ut på golvet. #Ta en bit av brødskiven og klin deretter syltetøyet godt inn i ansikt og klær. Lunch: # Fire fargestifter (valgfri farge), en neve knust potetgull og tre munnfuller av et glass melk (hell resten på gulvet). Middag: #En kjeks, to mynter. Noe søppel du finner under sofaen. Kveldsmat: # Lag en skive ostesmørbrød som du hiver på gulvet. #Drikk 4 munnfuller fra badevannet ditt. Dietten gjøres mer effektiv med bra tilrettelagt mosjon. For eksempel: # Legg deg på gulvet i et kjøpesenter og vri kroppen i slynger rundt samtidig som du skriker av all kraft for å øke lungekapasiteten. #Når mannen fra Securitas kaster deg ut av butikken, gjør du sterk motstand. # Spring over alt, hopp innimellom. # Fall ofte og regelmessig; å reise seg opp igjen styrker musklene. # Husk lungene. Skrik samtidig med disse øvelsene. #Be om en sparringspartner ved påkledning. #Gjør med alle krefter motstand mot å bli påkledd. # Nøy deg ikke med et skift, krev også å få bytte til andre klær minst tre ganger.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Nå detter jeg snart ut av sofaen....HA HA HA HA HA HA HA
mettings Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 ha ha ha, fantastisk bra!! Skal jammen meg prøve på dette imorgen den dag. Tror sparringspartneren min skal være min fantastiske og trassige 3 åring!! Da tenker jeg hun blir stille:O)
Gjest Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Hehehe nå lo jeg godt ja :0)) Denne må kanskje prøves;0)
Plutseliten :) Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Herlig! Ja egentlig burde vi rase ned i vekt, for jaggu holder de tempoet oppe for oss mødre også
Reveenka Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 hahahaha!!!!!!!! Kjempebra, ler så jeg griner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå