Gå til innhold

Nokon som veit? (Sosialstønad)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ein søker om stønad frå sosialen, slik "krisehjelp", kor long behandlingstid kan ein då forvente seg? På nettsia står det at ein har krav på rask saksbehandling. Men vanskeleg å vite kva dei meinar med "rask saksbehandling"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en til tre uker. Litt etter hvor du bor. Jo større sted jo lengre vanligvis.

Skrevet

Eg bur i hovedstaden så då tek det nok si tid. Men saksbehandlaren sa dei skulle prøve å få det i orden til husleiga skulle betalast (den første) så då håpar eg dei greier det. Om ikkje så får eg vel satse på at huseigar ikkje kastar oss ut med det fyste;)

Eg har mist jobben min nemileg, og har ikkje opparbeida meg rettigheita til dagpengar. Men eg har heldigvis fått meg ny jobb, og ein som er mykje beire en den andre. Så det er godt. Men eg får ikkje begynde før første januar, så då blir ein sosialklient i myllatida. Hehe

Skrevet

Søknad om krisehjelp skal handsamast innan utgangen av neste dag (gjeld stønad til "akutte ting" så som mat og tak over hovudet). "Ordinære" søknader skal handsamast innan tre veker.

Skrevet

Ok, eg var der først mandag, så fekk eg time fredag, og då leverte eg søknaden og andre papir. Så då kan eg forvente at saka skulle ha vore behandla på mandag då? Eg søkte bære om støtte til husleige.

Men er det slik et det er faste datoar for utbetaling, når kan eg i so fall forvente å få pengar? Eg har snakka med huseigar då, han sa at det ikkje var krise om eg var sein med betalinga. Men eg vil nå gjerne få betalt han så fort som mogeleg.

Skrevet

Søknad om husleige vert ikkje behandla som nødhjelp (kun akutte behov). Du kan dermed forvente inntil tre vekers sakshandsamingstid f.o.m dato for innlevert søknad.

Det er ikkje faste datoar for utbetaling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...