Gå til innhold

Laken til vogna??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags laken kjøper dere til å ha i vogna? Madrassen i vogna er jo veldig liten, og er oval i formen. Finnes det laken tilpasset vognmadrassen eller bruker dere bare et vanlig laken, som da blir litt for stort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte aldri laken i vogna jeg.

På vinteren bruker man voksiposen, skinn e.l.

På sommeren brukte vi teppe eller noe annet under babyen, som vi alltid tok med innenfra.

Skrevet

Hadde ikke tenkt jeg skulle bruke laken i vogna jeg heller... Enig med lompa, baby ligger jo stort sett oppå noe annet uansett..:)

Skrevet

enig i at babyen ikke er i madrassen nå på vinteren men det er ikke vinter hele tiden=) hehe... du kan bruke samme str som til vugge madrassen=)

Skrevet

Jeg har kjøpt laken til å ha i vognen...egentlig mest bare fordi jeg kom over det i butikken, men det skåner jo greit for eventuellt gulp og gørr som skulle snike seg ned, så jeg synes det er ok å ha på. Regner ikke med det er et laken som må skiftes ofte, men i tilfelle rottefelle vettu :P

Jeg kjøpte på princess. Står på laknene at de er til vogn/vugge, og det passet flotters på vognmadrassen.

Skrevet

Jeg hadde laken i vogna sist. Nå på vinteren er det jo ikke det samme behovet, men har lagt det frem nå og. Beskytter jo madrassen en del, og kan vaskes=)

De selger det på Kid og Princess hvertfall. Jersey stresh laken i str 40*80 passer fint til vogn og til små nyfødt-kurver=)

Skrevet

Går veldig fint med et teppe og en gulpeklut under hode

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...