MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 INGENTING som frister lenger!! Hvordan i alle dager skal jeg klare å få i meg nok og næringsrik mat når jeg må truge i meg frokosten, og kan gå flere timer i butikken uten å finne på noe til middag?! Har alltid vært glad i brødmat, men orker ikke nå. Ikke noe pålegg som frister, og begynner samtidig å få mer halsbrann. Noen som har noen gode råd? Ganske frustrerende å ikke orke noe, for jeg må jo ha i meg mat!! Har sett gjennom matprat.no og slike sider, uten videre hell...
Gjest Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Jeg skrev det samme tidligere i dag. Jeg klarer ikke få i meg noe særlig... Spiser en del frukt for tiden, da "tunge" ting blir liggende i toppen av halsen, føler jeg. Det hjalp faktisk å gå ut og spise, men det kan man vel ikke gjør hver dag, he he. Sørger for at sambo lager maten når han har mulighet for det. Da hender jeg at jeg tar en smakebit(men den er ofte liten). Tregner derfor gode tips selv jeg...
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 27. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2007 Gå ut og spise hver dag ja, det hadde jo vært noe!! Dog litt i strid med budsjettet;) Ingen som har noen gode tips og råd på hvordan vi skal komme oss over denne "kneika"? Regner jo med at det bare er for en liten periode, men det blir litt mer frustrerende når man går en hybelboer som må sin daglige del!! Må legge til at det ikke bugner over av spennende butikker her vi bor, går i Kiwi og Rema 1000 stort sett. Noen spesielle butikker som kan anbefales utover dette, med ekstra godt utvalg og kanskje litt mer inspirasjon?
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Mandariner!! nam :-D Har helt dilla!! og prøv å ha brødet i brødrister, da smaker det godt uansett hva du har på skiven.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå