Gå til innhold

fly med nyfødt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har peiling på hvordan det er å fly med nyfødte? En i nær familie har dødd og vi skulle gjerne ha vært i beravelsen som er neste uke. Skal ha keisersnitt på torsdag. Jeg vet ikke om det er smart å kjøre mange timer i bil men en så liten en?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville staset på fly.. Går som regel heeelt fint. Gi han/henne mat først, så sover h'n nok.. Mange som bor på små plasser må fly hjem bare noen dager etter fødsel, ikke noe problem det.. Lykke til!

Skrevet

Vi fløy over to timer når gutten vår var litt under to uker. Problemet er ikke barnet, det kommer vel heller an på hvordan formen din er etter KS, noen syns det er litt tungt etterpå. Hadde KS selv og var i veldig fin form, så er du det, så er det ikke noe problem!!

Skrevet

kommer vel helt an på formen din etter ks.men hvis du reiser, er det lurt å amme babyn ved oppstigning og landing, det forhindrer dotter i ørene.

god tur

Skrevet

Jeg trodde det ikke var anbefalt å fly med så små spedbarn jeg? Mener å ha hørt/lest at barnet bør være 2 uker gammelt før det får fly.

Skrevet

Jeg jobbet som flyvertinne for noen år siden, og jeg synes å huske att det ikke var noe problem å fly med nyfødte. Men du kan jo bare ringe det flyselskapet du evt skal fly med og høre med de:)

Skrevet

Sjekk med flyselskapet hva de godkjenner. Finair sier det er greit med barn fra det er to dögn gammelt, vet ikke med sas o.a.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...